Koniec forum i początek :)

A dokładniej zmiana adresu forum

Ale do rzeczy:

Platforma Nabble przenosi fora na jeden serwer.

Oznacza to, że Multi Forum już niedługo przestanie działać pod starym adresem: http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/

Będzie dostępne, ale pod nowym adresem.

Nie znam jeszcze nowego adresu i nie wiem dokładnie, kiedy ta zmiana nastąpi (prawdopodobnie już niedługo).

Więc jeśli któregoś pięknego dnia wejdziecie na Multi forum, a nie będzie ono działać, to możecie:

Napisać do mnie (minichat@spoko.pl), a podam Wam nowy adres forum.
Spróbuję też sam wysłać Wam maila z nowym adresem (gdy już go będę miał).

Zapiszcie sobie też w notatniku (albo w zakładkach) adres do tego mini czatu: https://www.shoutboxy.pl/shoutbox/sb.php?key=21219823&width=322&scroll=2&height=1000&expanded=1

Jakby co, to podam Wam tam nowy adres do Multi forum.

Pozdrawiam :)

Re: Koniec forum i początek :)

Sputnik
Hej.
To było do przewidzenia...
Maila posłałem Tobie.
Poradzimy sobie z odnalezieniem siebie 🕵️‍♂️
Trzymajcie się i do miłego 😉
Muzyczka!

Re: Koniec forum i początek :)

A jak do Ciebie napisac maila po nowy adres foruma? jest tu gdzies?

Re: Koniec forum i początek :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]
Cześć Sputniku,

zapomniałem dodać, że forumowa poczta (wysyłana z profilów Nabble) nie działa od dawna, więc jeśli pisałeś do mnie poprzez profil Nabble, to mail nie doszedł.
Mój bezpośredni  e-mail:  minichat@spoko.pl

Ale i tak jeszcze nie mam nowego adresu forum. Otrzymam go dopiero po przenosinach na nowy serwer. Więc napisz wtedy, gdy forum już zniknie i jeśli nie otrzymasz ode mnie maila (po zniknięciu forum) 🙂

Pozdrawiam

Re: Koniec forum i początek :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
A jak do Ciebie napisac maila po nowy adres foruma? jest tu gdzies?
Cześć Lwiczko,

Jeszcze nie mam nowego adresu forum.

Otrzymam go dopiero po przenosinach na nowy serwer (gdy forum już zniknie).

Jeśli nie otrzymasz ode mnie maila (po zniknięciu forum), to napisz wtedy do mnie na adres:  minichat@spoko.pl

Pozdrawiam :)

Re: Koniec forum i początek :)

Ox :) Poprawię więc kontakt...