Kopia zapasowa.

Re: Kopia zapasowa.

Marcelina napisał/a
On z zaangażowaniem oddaje się celowi, by zostać świętym jak święci chrześcijańscy. To podstawa jego myślenia i jego męcząca droga, z której innych instruuje jak powinni żyć, by byli takimi jak on.
A tarot prowadzi go do świętości, kiedy korzysta z multiduchowości.

Naprawdę tak myślisz Perełko czy trochę żartujesz? :)

Ja już nie wnikam jakiego rodzaju "winkelriedyzm" podjada ten wirtualny Autorytet od środka, niemniej tak "zafiksowanego" Gościa, jak niby Wojtek, jeszcze nie spotkałam! :)

Re: Kopia zapasowa.

Marcelina
On o tym pisał. Dokładnie to.To nie są tylko moje wnioski z rozmowy.

Re: Kopia zapasowa.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rat
Dobrze Rat, ze robisz zapasowe kopie na tym forum, bo tam mamy nawet osobne watki >;)
Znasz Lotiego pewnie od dawna. Byl kiedys taki... czy w ostatnie kilka lat  "ewoluowal"?

Re: Kopia zapasowa.

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marcelina
Juz pare dziewczyn sie nabralo na jego podejscie niczym ksiezulka:) Niespełniony ksiadz. Spełnia sie na NA spowiadajac i rozgrzeszenie dając kilku tam owieczkom. Niektore go przejrzały i stały sie wrogami,jak ja czy Jola. Czesc odeszla sama nie mogac zdzierzyc jego władzy. Czesc jest zapatrzona jak w zlotego cielca. Czesc zaczyna oczy przecierac. Mysle,ze jedna chciałaby byc zona,ale boi sie:)

Re: Kopia zapasowa.

Marcelina
On nie ma żony w tym wcieleniu. Widać to na jego linii przyszłości. Lothar przygotowuje się do śmierci, bo wierzy, że w życiu po życiu będzie wreszcie wolny i będzie żył tak jak zawsze chciał.
Nie dla niego piosenka "żyłem jak chciałem"
12