już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

da®®io
te 2 osoby są aktualnie na Atlantydzie
9:19pm amigoland
9:19pm Ewkazdegustowana

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

Anna.
Dopiero co, na obu forach, było napisanie, że tego się nie da ustalić... Kto tu z kogo robi durniów?

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

da®®io
spokojnie, nikt nic nie robi- wszedlem na Atlantyde i spisałem czasy ich ostatnich wpisów, a wiec widac z tego ze pisali tam i tutaj równolegle

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

psycholog
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nie walcz Anno. Poddaj się, tak będzie dla ciebie lepiej. Popłyń z prądem rzeki, w której brodzisz.
Pamiętaj, że lepiej być szczęśliwym głupcem, niż nieszczęśliwym mędrcem.

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

te 2 osoby są aktualnie na Atlantydzie
9:19pm amigoland
9:19pm Ewkazdegustowana

Darku, poza osobami widocznymi są na forum "niewidoczne", także nikoniecznie tych dwoje.
Poza tym Amigo by tak do mnie nie pisał nawet jako anonim, to również nie jego styl.

Ale w sumie nie ma co robić z tego sprawy czy zakładać kolejnych na temat trolli wątków

Wiemy, że to z sąsiedniego forum i to wystarczy.
Po co z nimi dyskutować i przeciągać w nieskończoność.
Dalej ...traktować jak powinno się trolla i to bez taryf ulgowych.
Pojawił się, na Berdyczów i po sprawie.
W przeciwnym razie będziesz przerzucał do kosza wiele wątków z ich udziałem.
Przecież mieliście od razu usuwać.
Ech....;)
To nie jest fajna zabawa, nawet wtedy gdy Ty tu jesteś górą! :)

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez psycholog
Zapachniało Brechtem..."Mądry człowiek unika głębokiego myślenia, bo głębokie myślenie boli".

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

Jola napisał/a
Przecież mieliście od razu usuwać.
Ech....;)
To nie jest fajna zabawa, nawet wtedy gdy Ty tu jesteś górą! :)
Oops to trochę zaczyna wyglądać jak zabawa w dobrego i złego glinę gdzie Darek to ten dobry a na mnie się skarżą

Re: już wiadomo kto tutaj trolluje i nas podjeża

da®®io
no nie wiem czy tak jest, bo zobacz w koszu jaki miałem pracowity dyżur
12