Korwin na niedziele;)

Kpt.Wojtek
Od wczoraj w sieci wrze, ponieważ gościem Krzysztofa Stanowskiego w Kanale Sportowym był Janusz Korwin-Mikke. Nie obyło się bez kontrowersji. Oprócz rozmów telefonicznych z widzami, poruszone zostały inne kwestie, które u wielu mogą wzbudzić pewien sprzeciw czy brak zrozumienia. M.in. dla wypowiedzi Janusza Korwin-Mikkego względem "bicia kobiet", czy "strachu żony przed jej mężem". To nie wszystko!
Janusz Korwin-Mikke w Kanale Sportowym o kobietach w małżeństwie

Odcinek, w którym Korwin-Mikke występuje u Stanowskiego z pewnością będzie lada chwila jednym z najczęściej oglądanych. Już zyskuje na popularności, a dopiero co wpadł do internetu.

Polityk Konfederacji zszokował internautów swoimi poglądami dot. kobiet w związku i małżeństwie.

- Każda normalna kobieta udaje przed dziećmi, że się boi męża. Jeżeli taka potężna matka boi się męża, to dzieci boją się ojca i są posłuszne, więc nie trzeba ich lać - powiedział na wizji. - Prawdziwy mężczyzna nie może bić kobiet. Ale jeśli mi kobieta podpadnie, to mogą ją przełożyć przez kolano, żeby jej przylać w tyłek. Ale nie mogę jej skrzywdzić, tego nie potrafię – mówił Korwin-Mikke. Podejście i stosunek do kobiet czy wychowania dzieci bliższy jest w tym wypadku standardom średniowiecznym, niż tym, które obowiązują nas w 2022 roku

. Nawet Stanowski był zaskoczony i nie krył zdumienia słuchając niektórych wypowiedzi swojego gościa, jak m.in. o tym, że szczepienia mogą powodować homoseksualność.

Co jeszcze mówił poseł Konfederacji? W czasie rozmowy ze Stanowskim stwierdził: - Wolę jak moją córkę pedofil poklepie po pupie niż oddać ją na lekcje wychowania seksualnego, a także: - 15-letni syn jest z reguły bardziej inteligentny od swojej matki.

https://pl.bfn.today/janusz-korwin-mikke-st_16479/news/janusz-korwin-mikke-szokuje-jak-nigdy-wol-jak-moj-crk-pedofil-poklepie-po-sn_3236020/#subscribe

Poniżej galeria zdjęć Janusza Korwin-Mikkego:

Re: Korwin na niedziele;)

Hej :)
Stanowski to dla mnie taki [mod] dla populistycznej gawiedzi typu patologii mma.
Szkoda mi czasu na śledzenie jego programów nawet podczas dnia gospodarczego przy myciu podłogi...

Może obejrzę lub posłucham w chwili próżności...

Z koorwinem /mod/ natomiast, może i obejrzę ale pod wpływem - z troską o zdrowie psychiczne :)

Re: Korwin na niedziele;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Coś mi się przypomniało 🤭

Re: Korwin na niedziele;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dobra! Raz obejrzałem program...

Mało Kogo to zainteresował...