Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

 Pociąg satelitów na niebie

"Przez 3 noce nad niebem w Polsce możemy oglądać pociąg satelitów Starlink Elona Muska. Przelatują tuż nad naszymi głowami. W poniedziałek, 10 maja ostatnia okazja. Zjawisko to oglądane z Ziemi wygląda niesamowicie. Sprawdź, kiedy oglądać Starlink w Polsce."

Oglądajcie niebo:

10 maja, ok. godz. 23:36
11 maja, ok. godz. 4.20
12 maja, ok. godz. 4.16
13 maja, ok. godz. 2.40
13 maja, ok. godz. 4.10

Więcej w artykule <<--

PS. Ja wczoraj oglądałem i faktycznie bardzo ładnie było widać  pociąg poruszających się satelitów na niebie.

Dodam, że byłem jak najbardziej trzeźwy. Nie biorę też narkotyków i innych używek ;)

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

MaryLou
Syn widzial o 22.01, ja nie bo zachmurzone niebo. O 23.40 sie przejasnilo,ale nie bylo nam dane:(  Musk juz nas sledzi:))W koncu po co te czipy w szczepionkach mamy?;) Nie po to lata nad nami zeby internet chodzil szybciej,lecz zeby szpiegowac co pomyslala MLou ,Szu,Sputnik i inni tu,nie wspominajac o rozbitkach:)))Ups,ich nie dojrzy przeciez,zapomnialam:)))
Sprobuje jutro nad ranem...

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Przeoczyłem. Ekipa z  Poznania widziała... Szczecin też zgłaszał 20 minut po starcie. 😎

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
5G nadaje pełną parą 😂 3:30 mam gotowość służbową więc będę obserwował... Wezmę ze sobą aparat i jak coś uchwycę to podrzucę 😎

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

MaryLou
Widzialam dzis! Co najmniej 50 sztuk ,a gdzie tam,ze setka byla migajacych,przemieszczających sie satelit nad moim domem..W zachodniej Polsce ponoc lepiej widac...Super zjawisko! A ze 5G....Nie mamy na to wplywu...Owocnego dyzuru z lorneta !

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Sputnik
Haaa!!! I kto jest debeściak??? Nic nie zmontowałem!  😎

Re: Kosmiczny pokaz na niebie (patrzcie dzisiaj w niebo - 10 maja, ok. godz. 23:36)

Przyłaszczka
Próbowałam coś zobaczyć 10 maja, ale mi nie wyszło. Być może miałam za mały odcinek nieba do dyspozycji, bo u mnie jest sporo drzew. Za to miło spędziłam czas, dawno tak długo nie patrzyłam w niebo, a noc była przyjemnie ciepła.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣