Krążą plotki na atlantydzie, że...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

da®®io
zeby tutaj byc wodzirejką to samozwańczy uzurpatorze musisz sporo napisać więc nie rob z siebie pajaca i spadaj stąd bo to nie jest forum dla ciebie

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

da®®io
szukasz pająku-krzyżaku swojej nowej ofiary-

znów zarzucasz swoje toksyczne sieci?
Ana

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
[Moze i perelko,wartosc swa zna i ma. Ale co z tego. Jest sama jak palec. Myslisz,ze wszystko jest ok. ze nic nie szwankuje? taka gwiazda?..niestety...jednego dnia....Nie umie zyc. Rozumiem dziewcyzny,kobiety ktore sa same i sie z tym godza. Ana najwyrazniej nie umie sie pogodzic z tym faktem. I cierpi. zal mi jej.zwyczajnie. Mysle,ze to co robi z meżczyzn,czyli szmaty jest tym co nie pozwala jej go odnalezc...]

To też bardzo ciekawa interpretacja Lwiczko, że ja robię z mężczyzn szmaty fiu fiu :)))  skąd wiedza że ja cierpię?? a może jestem bardzo szczęśliwa??? tak jestem gwiazda i to wielkaaaa:)))
Ana

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
[Nie muszę być jasnowidzem , znam takie typy kobiet.Już odpowiedziałas , ze byłem bezbłedny w ocenie ciebie , dzięki za informację . Kobiety są naprawdę nieskomplikowane , tylko coś trzeba o nich wiedzieć .Nudzisz mnie sorry :)]

A tu odpowiedź twojego wielbiciela X - cyt."Już odpowiedziałas , ze byłem bezbłedny w ocenie ciebie , dzięki za informację . "

No czy ja nie jestem genialna ?? Wiem, te 33 są boskie :)))
ps.nie tak dawno napisałam do ciebie Lw, że Rat był bezbłędny w swojej ocenie :) to było oczywiście aby załagodzić obyczaje, ale prosze, jak zostało zapamiętane:)