Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Przyłaszczka
Prosto przed siebie
do morza mknie rzeka
wypełniona
łzami nieba

Po drodze zabiera
marzenie jelonka
o większym świecie
nieograniczonej przestrzeni
bez niebezpiecznych
przejść przez ulicę
pozbawionej pasów i sygnalizacji świetlnej

Słyszy radosne pokrzykiwania dzieci
moczących bose stópki
nieświadome
wielkości świata
i przekonane o jej nieważności
wśród naprawdę istotnych spraw

Widzi
wpatrzone w siebie
gwiazdy- kwiaty nieba
i wie, że do nich wróci,
wraz z wieczornym
ciepłem
by je obdarzyć
życiodajną rosą

I niesie myśli
otulone delikatną
mgiełką
tak kruche i wątłe
niczym młode pędy
roślin kiełkujące ku słońcu
wątłe, a jednak świadome
że innej drogi nie ma
🦋🦋🦋

Re: Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Kawusia
                                                                                                                                             Ja sobie pozwoliłam wkleić tu Twój wiersz ,do którego ścieżkę muzyczną zrobił Szuwar. Nie chcę by takie rzeczy przepadły w odmętach internetu  zapomniane. Może mogła byś założyć Tu na tym Forum taki wątek ze swoja Twórczością, myślę że każdy nie tylko Ja z chęcią przeczyta.

Re: Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Przyłaszczka
Jesteś bardzo miła, Kawusiu, ale to nie jest żadna twórczość. To są wypociny pisane na kolanie.
Może ten wiersz, który Szuwarek przerobił na piosenkę nie był taki zły, zwłaszcza po przeróbkach nawet fajnie wyszedł. Ale cała reszta marna, nie nadaje się, nie podoba chyba.
🦋🦋🦋

Re: Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
[...]
Przylaszczko to nie wypociny ale Twoja Twórczość, która płynie ze środka ,i dlatego ma znaczenie.
Dawniej Prorocy właśnie tak pisali dla potomnych te prawdy ,Słowianie zaklinali prawdy w przypowieściach ,pieśniach i przysłowiach .Kiedy zaczęła się moja przygoda z Aniołami ,moje pierwsze lekcje były właśnie z tych słów zlepianych ,które pietrzą się w głowie wydobyć prawdę. Najpierw pisałam na kartce ,a potem czytałam te przesłania. I dopiero potem te słowa wyłaniały dla mnie sens ukryty. To była nie zła frajda dla mnie i dzięki temu nauczyłam się rozmawiać z Aniołami ,bo ich mowę trzeba odbierać sercem, ponieważ jedno słowo wypowiedziane przez Anioła może mieć wiele znaczeń ,dlatego te rozmowy dla człowieka nie są łatwe w rozumieniu. Anioły od komunikacji jak Archanioł Gabriel mówią Słuchaj się ,a dowiesz się od siebie wszystkiego co na ten moment powinieneś wiedzieć. Artysta który wyraża się przez sztukę ,zawsze wyraża siebie .I nie ważne ,czy ktoś śpiewa ,czy ktoś pisze wiersze ,maluje ,czy jest Artystą Magii jak ja ,bo Ja wyrażam się przez Magię ,przez kreowanie rzeczywistości .Ty wyrażasz się przez pisanie ,więc pisz i czytaj po napisaniu .

[...]

Dobre A miałam wczoraj ciekawą sytuację w pracy .2 godziny przed końcem pracy  wchodzi mężczyzna i prosi o ogień ,zniesmaczona mówię że nie palę .Mężczyzna wychodzi i mówi "Pani się boi ,Ja będę Panią pilnował i  za  chwilę Ja patrzę ,a mężczyna przychodzi z krzesłem i siada przed drzwiami mojej pracy.Po zakończonej pracy ,patrzę jedzie ochrona ,w pierwszej chwili myślę czy może źle zazbroiłam alarm ,czy coś ,ale sobie nagle uświadamiam że przecież są kamery i przyjechali sprawdzić czy ok ,bo mężczyzna nie tylko mi wydał się dziwny O matko ale dziwni ludzie łażą po świecieA weż tu być normalna ,ale jak?

Re: Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
Czyli miałaś rycerza, który chciał Cię chronić, a tu przyjechała zwykła ochrona:)
A co to jest norma? Myślę, że wszyscy zakładamy maski dla świata, żeby nikt nie zauważył naszej cudownej indywidualności, nadzwyczajności, wyjątkowości, niebanalności. Chyba się boimy.
🦋🦋🦋

Re: Kropla drąży skałę, w rdzawy pył zmienia zbroję

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Dziękuję Przyłaszczko za piękne wiersze (masz talent) i dzielenie się nimi na forum! Pozdrawiam Serdecznie! :)