Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

MaryLou
1.makowiec
2.sernik krakowski z lukrem
3.piernik z dzemem porzeczkowym
4. keks
5.faworki....
Nie myslcie,ze sama pieklam:))))) wszystko zamowilam w swietnej cukierni..Beda szamac chlopaki:))Dadza rade:))
U was jakie ciasto króluje?

Re: Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

Jola! :)
MaryLou napisał/a
[...]

Jeśli twoi mężczyźni lubią słodkie, uważaj aby nie zabrakło Lwiczko...😅

Ja zamówiłam u znajomej pani sernik, jabłecznik, przepyszny piernik, i mnóstwo małych ciasteczek.
Poza tym każdy i tak coś przyniesie! :))
Tu nie ma jak w Polsce, że jedzenia robi się tyle, że czasem na Sylwka zostaje!😁😁😁

Na marginesie, to moje pierwsze święta zimowe tutaj, zawsze byłam z rodziną w Gdańsku, a na Sylwka wracałam.
Teraz, przez tego świrusa po_komplikowało się...ale tu też mam rodzinę, nie jest źle...choć nie to samo co w Polsce.

Myślę, że do świąt zajrzę jeszcze na forum.
Ale gdyby nie, zdrowych i spokojnych Lwiczko, oraz cudownych chwil w gronie rodzinnym!😊🎅

Re: Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

MaryLou
Jolu,Tobie tez spokojnych,zdrowych i na przekór rzeczywistosci WESOLYCH SWIAT!!!!!! To nic,ze z dala od rodziny...Rodzina jest nasz cały swiat! Baw sie dobrze z przyjaciólmi!!
PS. Najblizsza mi  osoba z rodziny mieszka w Austrii. W ub roku swietowali w ..Como..yyyyyy...Wirus juz tam szalał..Przyjechali do nas i mowia,ze nieeee,ze Swieta tylko w Polsce ze wzgledu na atmosfere...No i masz! U wszystkich jest podobnie,choc to zadne pocieszenie...czasem mam wrazenie,ze zamiast byc coraz lepiej,to jest coraz gorzej...OK,lece na skoki,polowka wola!!:))Stoch z medalem dzis??
Nieee...Marcus  pierwszy a Piotrek trzeci...Stoch dalej...Se la vie..:)

Re: Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ja w tym roku właściwie nie piekę żadnego ciasta. Smażę tylko pączki w Wigilię. Nawet chyba pierniczków nie będę miała czasu zrobić. Mama piecze makowiec i jabłecznik. Moim zdaniem, i tak za dużo:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kurcze,przesadzilam z ciastami na świeta?;)

Sputnik
I słusznie. Przyjdzie inspekcja i co wtedy? Mandacik i na przesłuchanie wezmą! Dla kogo tyle porcji? Trzeba się liczyć z konsekwecjami...