Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty ...

Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty ...

krytykujące konserwową sitwę, a już wprowadzono szlaban dla nielogowanych mających krytyczne zdanie o tym w co tam się gra

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

MaryLou
Jeszcze cie ilum kręci?  To czlowiek niewart twojego zachodu. Nie znasz nikogo ciekawszego?:)To juz lepiej gaworzyc z mariolcia:)

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

da®®io
hej lwiczko, kupiłem 1 giga netu, więc tutaj zajrzałem- nic nie poradzę, ale illum takimi wpisami  podjeża mnie na maxa, zastanawiam się skąd się biorą tacy zacietrzewieni, nietolerancyjni ksenofobiczni szowiniści jak on, drapak czy lola, a z Mariolką mam ten temat więc sobie piszę - z Tobą kiedyś też mi milo się pisało, ale postawiłaś między nami dziwną barierę - życzę dobrej nocy

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

Cześć Dario, fajnie, że znowu jesteś na forum. Muszę przyznać, że poprzez swoją nieobecność obaliłeś jeden z wygłaszanych tutaj wcześniej mitów (przez pewne czarownice), że mała frekwencja na forum spowodowana jest niby przez Ciebie.

Oczywiście okazało się to bzdurą, ponieważ podczas Twojej nieobecności frekwencja spadła jeszcze bardziej. Forumowe koło zamachowe zatrzymało się w miejscu i zaczęło się nawet toczyć wstecz — ze zdwojoną siłą...
Więc mit i niedorzeczne tezy zostały raz na zawsze chyba obalone ;)

PS. Jeśli chodzi o forum Atlantyda, to moim zdaniem powinni ogłosić jakąś forumową amnestię dla takich banitów, jak Ty. Banicja powinna mieć jakieś ramy czasowe i nie powinna trwać do końca świata... Nasi forumowi sąsiedzi nie powinni być tacy pamiętliwy i małostkowi, zresztą nikt nie powinien taki chyba być...

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

każdy mit da się obalić, szczególnie gdy jest niedorzeczny - a ja pokazałem każdej zaczepnej niewiaście, że nie dam sobie włazić na łeb i chyba stąd ta niechęć do mnie i do moich pomysłów

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

da®®io
ciekawe, jak szybko by mnie na Atlantydzie namierzyli że to ja gdybym tam pojawił się pod nowym podpisem? Wiem, że jestem rozpoznawalny po stylu wypowiedzi i że nie mam natury wielonicka i podszywacza i dlatego nie ukryję się pod inną postacią - bo to mnie nie bawi

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

Kpt.Wojtek
Bo tam dziala " demkratyczna" cenzura i kazdy moze pisac co chce do pewnego momentu;)

Re: Ledwo na Atlantydzie napisałem 2 posty do illuma

Mary Lou
:)) wyznaczanie tego momentu musi być fascynujące :)) kontrola umysłów atlantydowych i wyznaczanie warunków brzegowych pozwala moderom na poczucie własnej mocy:)) skoro gdzie indziej nie wychodzi a tu wszyscy oprócz ewki sobie na to pozwalają? W to im graj:)) Ordnung mus sein :)) no my buissnes:))
12