Lewackie Forum ;) Lewacki materiał ;)

Sputnik
Smutne to ale niech będzię przy niedzieli https://m.youtube.com/watch?v=T2DXSA0E0yk&feature=youtu.be

Re: Lewackie Forum ;) Lewacki materiał ;)

Sputniku, dlaczego uważasz, że forum jest lewackie? Forum jest ogólnodostępne — dla ludzi o różnych poglądach (jeśli potrafią je w miarę kulturalnie przedstawiać) :)

Co do materiału, który wrzuciłeś, to już kiedyś oglądałem na YouTube i miałem mieszane uczucia. Dlaczego? Ponieważ zdarzenie z filmiku skojarzyło mi się ze zdarzeniami podczas II wojny światowej, gdzie np. znudzeni hitlerowcy kazali tańczyć, śpiewać, bawić się kilku wygłodniałym, zabiedzonym, skrajne wycieńczonym Żydom... Mieli z tego straszny ubaw i poczucie, że dają im chwilę szczęścia... Podczas gdy potrzeby tych ludzi w danym momencie były zupełnie inne. Takie moje luźne skojarzenia :)

Re: Lewackie Forum ;) Lewacki materiał ;)

Sputnik
Na spokojnie :) Taką opinię ma. Nie mnie oceniać. Pojedziemy sobie z Agą :) https://m.youtube.com/watch?v=jTHT5La3rIM&feature=youtu.be

Re: Lewackie Forum ;) Lewacki materiał ;)

A na czym ta "lewackość" forum polega?
I kogo opinie? Drapaka? Loli? Lothara?

PS. Na tym forum nie widzę jakoś nawałnicy wątków politycznych (jak na Atlantydzie), na dodatek tylko "lewackich", więc dla mnie to nie są opinie, tylko propaganda (powtarzana do znudzenia, aż ktoś uwierzy) typowa dla tych osób :)

PS. No, chyba że sobie tylko tak żartujesz z nazywaniem tego neutralnego forum "lewackim"... to wtedy oczywiście wybaczam... ;)