Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Sputnik
Wszędzie delikatnie się jest po użyciu alko. Niech pierwszy rzuci kamulcem co jest bez winy. Chciałem przeprosić Atlantę za bluzgi ale mnie zbanowano! Niech się sami dobrze bawią. Pardon, że czasem tu przeklinam ale to jest kontekst w dobrym znaczeniu :) Oto przykład! https://m.youtube.com/watch?v=CZKUi4FXOw8&feature=youtu.be

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Mary Lou
Przecież Twoje przeklinanie to cukiereczek w porównaniu z Atlanta. Po co ich przepraszać. Oszalales??? Twoje są niewinne i w kontekście. A ich to bluzgi na innych. Słodkich snów!

Dzięki :) Wpadłem tam na chwilę by przeprosić ale jak zobaczyłem wybryki i bana to mi się odechciało cokolwiek. MuzycKa 4U https://m.youtube.com/watch?v=g_uoH6hJilc&feature=youtu.be

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

MaryLou
Fajna muza:) Obejrzalam z miskiem Niebezpieczne kobiety Vegi wlasnie. Tam to bluzgi lataja:)https://www.youtube.com/watch?v=xZyiL8NgENo
Kolorowych i nad Zalew jutro! Morze dzis bylo cudne i ten czerwony zachod slonca:)

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Cześć Sputniku,

tylko powinieneś też wykazać trochę empatii i zrozumieć, że stawiasz mnie w niezręcznej sytuacji (i przed dylematem trudnego wyboru). Nie tylko Ty, ale każdy, kto używa wulgarnych przerywników w komentarzach lub inwektyw.

Dlaczego?

Bo jeśli przeniosę do kosza taki komentarz, to się pewnie obrazisz,
a jeśli nie przeniosę, to za chwilę ktoś mi zarzuci, że jestem nieobiektywny, bo jednych przenoszę za wulgaryzmy, a innych nie.

A nie mam też czasu i ochoty (i nikt mi za to nie płaci), żeby biegać i moderować pojedyncze niestosowne słowa z komentarzy.

A jeśli nie przeniosę takich komentarzy, to będzie to znak dla innych, że mogą takich przerywników używać. A nie chcę, żeby tutaj zrobiło się drugie bagno — na wzór, chociażby Atlantydy, gdzie Lola przeklina, obraża ludzi (albo Drapak), a moderatorzy nie przenoszą takich wulgarnych treści do kosza.

Dlatego mimo wszystko mam prośbę, żebyśmy wszyscy sami się pilnowali.

Ja też na co dzień jak walnę się młotkiem w palec, to sobie zaklnę pod nosem, ale forum to miejsce publiczne...

Gdy jestem w miejscu publicznym np. gdy stoję w kolejce na poczcie, to nie przeklinam, tylko dlatego, że w radiu nadaje rządowa, partyjna, propagandowa stacja...

PS. Poza tym na większości forów nie wolno używać wulgaryzmów, więc to nie jest jakiś wymysł nie z tej ziemi ;)

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Sputnik
Ok. Będę się pilnował. Pozdrawiam :)

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Sputnik napisał/a
Ok. Będę się pilnował. Pozdrawiam :)
Dziękuję Sputniku za zrozumienie, jesteś super gość
Ida

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Przekładzie bo chcesz.  Nie zasłaniają się  innymi.  A gdyby wtedy,  na studiach,  na budowie ludzie zaczęli by skakać w ogień,   to co?  Chyba masz własny rozum?  Zrób z niego użytek.  Nie  obarczone innych winą  za  swoje decyzję,  zachowanie.
12