Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Ida

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Ida
Mój telefon to psotnik😈 pierwsze napisane przeze mnie słowo już drań przekrecił 😂 Przeklinasz,  tak pisałam,  a on musiał po swojemu hihi Drugie to zasłaniaj,  a w zasadzie to  nie zasłaniaj  się.  Co za utrapienie z tym telefonem 😈😂

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

Sputnik
Rozumiemy się bez słów :) I nie tłumacz mnie się co jest do przewidzenia ;)

Re: Może z przekleństwami przeginam bo tak było na studiach, budowie czy w korpo.

I vice wersja :)))
12