Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

Lwiczka9
Czyli juz po Mistrzostwach swiata..acha... Dzieki Darku za pelna info!

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

da®®io
w tej lidze grają wszystkie kraje europejskie w swoich dywizjach-nawet San Marino, czy Gibraltar i to jest pewna słabość tych rozgrywek, bo podobno zwycięzca kazdej z dywizji kwalifikuje się na Euro czy Mundial a więc na te imprezy pojedzie jakiś słabeusz-a poniewaz to jest liga więc ostatni zespół z dywizji A B C spada do tej niższej a zwycięzcy grup wchodzą o jeden szczebel wyżej-zobaczymy jak to się sprawdzi, ale może dojśc do takiego idiotyzmu  ze Polska aby automatycznie mogla awansowac za 2 lata to oplacaloby się spaśc o grupę niżej ale to juz bylby nonsens

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

Lwiczka9
I znowu te kombinacje,ech jak ja to lubie:( W sumie pomysl niezly. Co myslisz- lewy bedzie dazyl do przjscia do realu?

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

to jest rozstawienie w dywizji B która będzie zapleczem elity dyw.A

Dywizja B:
Grupa 1: Słowacja, Ukraina, Czechy.
Grupa 2: Rosja, Szwecja, Turcja.
Grupa 3: Austria, Bośnia i Hercegowina, Irlandia
Północna.
Grupa 4: Walia, Irlandia, Dania

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

da®®io
ja Realu nigdy nie lubiłem, a z Christiano to on może mieć zbyt duże jazdy-to nie jest łatwe bezkonfliktowo gwiazdorzyć we dwóch w jednym klubie-moim zdaniem Real musi wybrać kogo wolą bo tego duetu to ja raczej nie widzę-jeśli CR7 odejdzie to może i " lewy " tam się sprawdzi choć nie wiem, czy on się nadaje na techniczną ligę hiszpańską

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

Lwiczka9
...masz racje,ale jak w tym roku nie zdobedzie z bayernem Ligii Mistrzow to na bank sie wkurzy. Sledze te sprawe i widze,że on dązy do tego trofeum..11 kg puchar..:)Zmykam...

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

da®®io
a to jest to co kontrowersyjne w tych nowych rozgrywkach, bo zwycięzca tej dywizji automatycznie jedzie na Euro 2020 i awansuje do dyw. C
Dywizja D:
Grupa 1: Gruzja, Łotwa, Kazachstan, Andora.
Grupa 2: Białoruś, Luksemburg, Mołdawia, San
Marino.
Grupa 3: Azerbejdżan, Wyspy Owcze, Malta,
Kosowo.
Grupa 4: Macedonia, Armenia, Liechtenstein,
Gibraltar.

Re: Liga Narodów to nowa zabawa Europejskich Reprezentacji Piłkarskich

da®®io
no to do kompletu dywizja C z której przegrany spadnie do słabeuszy
Dywizja C:
Grupa 1: Szkocja, Albania, Izrael.
Grupa 2: Węgry, Grecja, Finlandia, Estonia.
Grupa 3: Słowenia, Norwegia, Bułgaria, Cypr.
Grupa 4: Rumunia, Serbia, Czarnogóra, Litwa.
12345