Los płata figle

Perełka
W moim sąsiedztwie pojawiła się prostytutka. Dochodzi szum pijackiej imprezy, wulgaryzmów i głośnego seksu.
Wyprowadzić się czy czekać aż się zapije?

Re: Los płata figle

Perełka
jednak postanowiłam jako obserwator popłynąć z prądem " la, la,la,  la...cygańska jesień..."

Re: Los płata figle

Jola
Perełka napisał/a
jednak postanowiłam jako obserwator popłynąć z prądem " la, la,la,  la...cygańska jesień..."

Perełko co w tym wypadku oznacza "popłynąć z prądem"?:)
Zdecydowałaś się na wspólne "adrelinobranie" czy jak?
Oczywiście jako obserwator:)))

ps.
Ale się uśmiałam! :DD, zuch kobietka :)))

Re: Los płata figle

trzymaj się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Dobrze zrobiłaś Perełko że się przyłączyłaś i płyniesz z prądem czasów.  Poznasz nowych ludzi i ich obyczaje. Może ci się spodoba.

Re: Los płata figle

Co bys nie zrobila będzie OK.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Masz dwie obcje Perelko,z ktorych mozesz skozystac.
1) Zadzwonic po strozow prawa.Tylko co im powiesz - ze za glosno uprawiaja seks?......Nie,to wstyd!
2) Mozesz tez sie do nich przylaczyc i bedziesz miec HIGH LIFE....czyli seks na wysokim poziomie.
Wybor nalezy do ciebie.
😏😏😏

Re: Los płata figle

Perełka
Zmiana mieszkania to nie taka prosta i szybka sprawa. A skoro nie ma na razie innego wyjścia muszę się w tym jakoś odnaleźć. Prostytutki znam tylko z filmów, a tutaj...prostytutka prawdziwa.  Z prądem to znaczy, że nie będę reagować, bo pierwszy mój odruch był taki, żeby ich wysłać w kosmos albo do diabła.  Ale przypomina mi cygankę, co mnie jakoś bez sensu bawi.

Re: Los płata figle

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Co bys nie zrobila będzie OK.
Do stróżów prawa mogę zadzwonić jak się będą w nocy bić, co bardzo możliwe.
Co do drugiego mam obrzydzenie na pijanych i zaćpanych, a wygląda to na w nieskończoność, więc jeszcze gorzej.

Re: Los płata figle

dobra rada
 Zastrzel sąsiadów a problemu nie będzie. ;)
12