Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

1 wiadomość Opcje

Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
Na wstępie Muzyczka dedykowana...

Narodowiec, nacjonalista, który pół nosa nie wyściubił z Anina rzekomo chwaląc się, że pomyka w "teren".

Guzik prawda! Wiewiórki donosiły, że jesteś pan OSZUST!!!

Moje spostrzeżenia, kontrolne (nigdy nie stalkowałem) potwierdziły obserwacje.

Panie Wojciechu! Wiem, że Pan tu łypie okiem :)

Za durnia mnie Pan ma czy resztę Użytkówników Forum? Czy jak?! O co tu chodzi???

Pana historia, tak naprawdę skończyła się w Jednostce Wojskowej w Zegrzu https://cslii.wp.mil.pl/pl/

Byłem tam u Kumpla na przysiędze w 2005 roku :)
/foty mam ale SORRY nie udostępnię! /

Wracając do tematu "Lothar" i np. Mazury to nigdy ale to NIGDY  nie trzymało się kupy - 1h na Mazury??? Z Anina? Co ten Facio ma za sprzęt pod maską???

Jeszczcze na Atlantydzie zapodałem pytanko jakim śmigłowcem leciał????

Bajkopisarz jednym słowem!

Z Okęcia muszę się starać by 1h być w Łomiankach :)

Wszystkie możliwe przepisy dot. Kodeksu Ruchu Drogowego to musialęm naginać ponad 200-220  licznkowo

Lothar ma małe zmartwienie!

Lola wyjaśniła Lothara - brak Kobiety się kłania.
Może będzie mniej ślęcenia na Forum i w końcu wyjdzie do Ludzi w teren :)

Muzyczka :)