Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
Na wstępie Muzyczka dedykowana...

Narodowiec, nacjonalista, który pół nosa nie wyściubił z Anina rzekomo chwaląc się, że pomyka w "teren".

Guzik prawda! Wiewiórki donosiły, że jesteś pan OSZUST!!!

Moje spostrzeżenia, kontrolne (nigdy nie stalkowałem) potwierdziły obserwacje.

Panie Wojciechu! Wiem, że Pan tu łypie okiem :)

Za durnia mnie Pan ma czy resztę Użytkówników Forum? Czy jak?! O co tu chodzi???

Pana historia, tak naprawdę skończyła się w Jednostce Wojskowej w Zegrzu https://cslii.wp.mil.pl/pl/

Byłem tam u Kumpla na przysiędze w 2005 roku :)
/foty mam ale SORRY nie udostępnię! /

Wracając do tematu "Lothar" i np. Mazury to nigdy ale to NIGDY  nie trzymało się kupy - 1h na Mazury??? Z Anina? Co ten Facio ma za sprzęt pod maską???

Jeszczcze na Atlantydzie zapodałem pytanko jakim śmigłowcem leciał????

Bajkopisarz jednym słowem!

Z Okęcia muszę się starać by 1h być w Łomiankach :)

Wszystkie możliwe przepisy dot. Kodeksu Ruchu Drogowego to musialęm naginać ponad 200-220  licznkowo

Lothar ma małe zmartwienie!

Lola wyjaśniła Lothara - brak Kobiety się kłania.
Może będzie mniej ślęcenia na Forum i w końcu wyjdzie do Ludzi w teren :)

Muzyczka :)

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
:)

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Serenity i w chuj te błądź tam 🤭

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

MaryLou
Temat niewart energii zyciowej.

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Loti po raz kolejny sie zastanawia nad zmiana samochodu. Tym razem mysli nad elektrykiem;)
Ja bym mu radzil od razu przejsc na Holzgas. Trzeba isc z duchem czasu!

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
Nie zdradzę Wam Kochani jakim autem pomykam... Ma 8 biegów w automacie i nim osiągnę 25 km/h to ma już 5 bieg! Jest to benzyna 180 kucy w turbo. Pali średnio 7.8 litra na sto :) Czekam jak litr wódki będzie w cenie etyliny :)))

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Masz rację :)

Re: Lothar - to jest temat płytki jak rzeka Wkra :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Temat niewart energii zyciowej.
Absolutna zgoda, Lwiczko:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣