Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

żałuję Michalinko, że nie zaglądasz tutaj choc masz na tym forum profil-zobacz ile tutaj założyłem ciekawych tematów dyskusyjnych z wielu nam wspólnych dziedzin i to-calkiem innych od tych porąbanych lotharowych obsesyjnych fantasmagorii który jest prowokacyjny, bezczelny, nudny, męczący i irytujacy

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

Jolu-Michalinko, ponieważ widzę, ze sygnalista przekazał juz na Atlantydę ten mój wpis to teraz otwarcie zapraszam Cię na to forum-tutaj nie jest tak jak stara się to pokazac ta nienawistna do normalnosci zamordystyczna konserwa.
Wierzę, że tutaj zajrzysz, choćby z ciekawości-Zapraszam:)

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

dziewczyna z perłami
Michalina tam się czuje jak rybka w wodzie.

[...]

Dario, tym "Gniazdem Szerszeni" raczej nie trafisz do serca Michaliki, prędzej ją zniechęcisz, bo obrażasz forum Sylwii, czyli  jej koleżanki. Stawiasz ja raczej w niezręcznej sytuacji. Michalina przecież nie zrobiłaby przykrości Sylwii i nie przyszła na wątek, gdzie ktoś obraża forum jej znajomej. Myślę, że Twój plan spali niestety na panewce :)

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

Lwiczka9
Znam dobrze Michalinke,i tez mi sie wydaje,ze ...ona nie bedzie ryzykowala:))

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

widzę, ze już Serenity usunęła informacje od sygnalisty o tym moim wpisie, więc zapewne treśc ta nie dotrze do adresatki, ale może? ...a to jaki będzie skutek to się okaże, przecież tworząc taki zaproszeniowy wątek nic nie tracimy, a możemy "wzbogacić się" o nową ciekawą osobę-ja myślę, że u Michalinki mam pewne "fory" co pokazała przy tej poronionej sądowej ankiecie

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Znam dobrze Michalinke,i tez mi sie wydaje,ze ...ona nie bedzie ryzykowala:))
Myślę, że tutaj chodzi o koleżeńską lojalność. Bo jak można iść do kogoś, kto obraza naszą znajomą. Michalina zawsze była w porządku i raczej nie będzie chciała zrobić przykrości Sylwii.

Re: Lubię Michalinę, ale się dziwię co Ona robi w tym Atlantydowym gnieździe jadowitych szerszeni?

widzę, ze już Serenity usunęła informacje od sygnalisty o tym moim wpisie, więc zapewne treśc ta nie dotrze do adresatki, ale może? ...a to jaki będzie skutek to się okaże, przecież tworząc taki zaproszeniowy wątek nic nie tracimy, a możemy "wzbogacić się" o nową ciekawą osobę-ja myślę, że u Michalinki mam pewne "fory" co pokazała przy tej poronionej sądowej ankiecie-Pamiętam te miłe rozmowy z Nią o muzyce, podróżach i kosmosie i nawet Jej Kielcach-jak ktoś nie chce się kłócić to nie porusza tematów kontrowersyjnych i jest spokój
12