Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

da®®io
zaraz na Polsat Sport będzie mecz ME. Ukraina-Portugalia -fajnie technicznie grają te piłkarzyki-trochę mnie razi ten niebieski parkiet, ale da się to ogladać:)

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

Lwiczka9
Darek.A w zyciu futsalu nie ogladalam:)))) nie wiem z czym to sie je:))) hmmm zaciekawiles..Jakies mistrzostwa sa? Wrocilam z ..tzw.potancowki przy super zespole z Wawki:)) jak koniec tygodnia to z pompa!

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

da®®io
to jest piłka nożna halowa 5-cio osobowa-w Słowenii rozgrywane są Mistrzostwa Europy-Turniej wszedł w fazę ćwierćfinałową-Polacy już odpadli-Transmisje meczów są na sportowych kanałach Polsatu - wynik Ukraina-Portugalia 3-5

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

Lwiczka9
Hmm..ciekawe...dziekuje...male boisko:) mam ten kanal to zagladne.A kto jest aktualnym mistrzem Europy? My ti chyva slabeusze   ?

zadałaś mi zagadkę i oto odpowiedz- Hiszpania https://www.google.pl/search?q=aktualny+mistrz+europy+w+futsalu+meskim&

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

da®®io
z tego co widzę, to najczęstsze mecze finałowe to Hiszpania-Rosja

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

Lwiczka9
dziekuje,moze byc ciekawie:) Kolorowych senkow darku:)

Re: Lwiczko, lubisz oglądać w tv Futsal?

da®®io
Mistrzem Europy na 2018 została Portugalia która pokonała w dogrywce Hiszpanię wynikiem 3:2 a gol z karnego tzw.przedłużonego padł 30 sekund przed końcem finału
12