ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

da®®io
rola tej drużyny złożonej z pracowników Administracji Watykańskej jest reprezentacyjno-pokazowa i ma na celu zasygnalizowanie Światu obecności Watykanu w " Rodzinie Olimpjskiej "
ps. trochę to naciągane ale cel propagandowy przede wszystkim

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

Wenus
Z bożą pomocą medal murowany ;)
Dobry wieczór :)

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

da®®io
dobry wieczór:) trochę tęskniłem za Tobą:)
Miło Cię widzieć-czytałaś słodką pocztę:)

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

Wenus

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

Już tak :) Te z kremem wywołują ślinotok :)) w czwartek zjadłam dwa i słodko mi do dziś ale znam takiego co się pytał czy jak sobie kupi na kolację sześć to mu wystarczy ;)

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

da®®io
a te uśmiechnięte buźki fajne;)

Re: ale jaja:) Watykan ma swoją "Reprezentację" na tych Zimowych Igrzyskach

Wenus
Pewnie, że fajne a w dodatku mniej kaloryczne bo z pudrem a nie z lukrem :)
12