OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Lwiczka9
Przeanalizujecie jak glosowali sedziowie drugi skok Stocha...i wszystko jasne...Prezydent by sie cieszyl..tak ladnie sie ubral w goralski kubraczek i pojechal z zona kibicowac,ech...Zmykam a wam zycze..wszystkiego dobrego..

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Dzięki Lwiczko z informacje. Ja niestety nie mam czasu śledzić olimpiady, ale zbieram siły, na FIFA World Cup Russia 2018, na pewno będę je śledził z zapartym tchem

Trzymaj sie Szu! A zajrzyj tu czasem....Ja na Rosje sie tez szykuję..Pozdrawiam i dobrego odpoczynku:)ps. wiesz..ostatnio sporo tu pisze,tak wyszlo..Chyba tez pora odpoczac bo Ci forum zmajoryzuje:)))

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Lwiczka9 napisał/a
Trzymaj sie Szu! A zajrzyj tu czasem....Ja na Rosje sie tez szykuję..Pozdrawiam i dobrego odpoczynku:)ps. wiesz..ostatnio sporo tu pisze,tak wyszlo..Chyba tez pora odpoczac bo Ci forum zmajoryzuje:)))
Pisz sobie, od tego jest forum, ale odpocząć też czasami warto od "internetów", zresztą taka specjalistka od "internetów" jak Ty, wie o tym bardzo dobrze ;)

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Biedny Duda, a mial wreczac... Wina Tuska!

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Lwiczka9
:)) Po raz kolejny kapitanie...i..jeszcze nie raz :))

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

hiena
Nie ogladalam pierwszej czesci...a tak dostalby braz gdyby nie te punkty?...jeszcze nie wszystko skonczone...Olympiada ledwo sie zaczela...

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja slyszalam ze to niemiecki sedzia...on jest glownym szefem...juz nie tylko polacy sa wsciekli ale i austriacy...Simon amman...prawdopodobnie zbojkotuja i nie beda startowac na wielkiej skoczni...
12