Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Co sądzicie o tej wypowiedzi? Ja uważam, że facet broni przede wszystkim własnego interesu, który w dzisiejszych czasach jest dość kontrowersyjny (branża futerkowa), ale za to, jak świetnie broni... Chyba pozamiatałby większość przeciwników wokoło siebie i nawet jeśli broni kontrowersyjnego tematu (którego jestem przeciwnikiem), to broni się świetnie...

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

wiem to
"Ten pan broni swojego interesu" .  A czyjego ma bronić , twojego? Bardzo mądra rzeczowa wypowiedź. Tylko hipokryci uważają, że przemysł futrzarski różni się czymś specyficznym od drobiarskiego, czy od wszelkiego typu ubojni. Niczym się nie różni, w każdym z tych przypadków kończy się zejściem zwierzęcia. Problem nie stanowi przemysł futrzarski, tylko firmy , które w sposób niehumanitarny zabijają badź trzymają zwierzęta. Takie firmy są w każdej z wymienionych gałęzi przemysłu. Kaczyński powinien sie puknąć w głowę pochwalając ten haniebny proceder jakim jest likwidacja przemysłu futrzarskiego w Polsce

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

wiem to napisał/a
[...]
Oczywiście, że broni swojego interesu, ale dobra zwierząt na pewno już nie ;) O ile skóry, jako efekt uboczny produkcji mięsa budzą mniej kontrowersji, to hodowla zwierząt dla samych futer, tych kontrowersji może wzbudzać już trochę więcej. Tym bardziej, że żyjemy w czasach, gdzie można produkować ubrania, furta z tworzyw sztucznych...

PS. Ale wypowiada się faktycznie merytorycznie, w końcu to Marek Miśko — dyrektor generalny Związku Polskiego Przemysłu Futrzarskiego.

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

wiem to
Oczywiście masz rację, ponieważ z ferm kurzych, gdzie te ptaki spędzają całe życie w małych klatkach jedna koło drugiej pochodzą najlepszej jakości skóry. Z kurzych skór szyje się najcenniejsze, najbardziej trwałe buty i torebki.

[...]

Ale na przykład świńskie skóry są wykorzystywane, czyż nie? Odnośnie do kur, to najbardziej podoba mi się tak forma chowu:

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Lwiczka9
Hej.Widzialam te wypowiedz 2 dni temu.Rzeczywiscie ro i wrazenie obrona,argumentacja, socjotechnika. Ja patrzylam na ludzi z tylu. Zal ich, kredytow nabrali na dzialalnosc. Trudno mi sie wyraznie opowiedziec kto ma racje. W kazym razie na pewno Ci panstwo niz frankowicze. Dzis widzialam sznur kormoranoq na blekitnym niebie jak sunely nad Baltykiem.. Wolnosc. Nie ma nic cenniejszego. Futerka tylko sztuczne. Nie umialabym chodzic w lomparciej skorce sciagnietej ze zwierzaka...Ten Misko...powala...:)))

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wiem to
....Kaczyński powinien sie puknąć w głowę pochwalając ten haniebny proceder jakim jest likwidacja przemysłu futrzarskiego w Polsce........Dobrze czytam? ??

Nieładnie tak na swojego pana i wladce narzekac......:))  No coz...czego sie nie robi dla Brukseli by  przykryc inne wielkie wpadki..coz za cos...troszke wazeliny teraz nie zaszkodzi...zanim ta hucpa izraelsko-polska czy upadek pana europlarl.Czarneckiego za "szmalcownikow"  nie zgasnie snem sprawiedliwego..No juz naprawde nie mozemy byc we wszystkim ostatni... Daruj prezesuniowi ten 'wystepek:..on chce dobrze...:)))))))))))

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Bredzi jak ta wszechpolska mlodziez...zlikwidowano to polskie tamto...tak jakby to byly jakis mega Zykladen swiatowe:))...no ale on byl gowniarzem to nie wiem tylko powtarza co zaslyszal...ciekawe jakby Jemu tak Futerko zgolili?...
123