Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Wenus
Po przemyśleniu tego tematu jestem za hodowcami norek tudzież innych futrzaków. Dostali pozwolenia na taką działalność gospodarczą, nabrali kredytów a teraz komuś się odwidziało?

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

da®®io

sorki, ale dla mnie to co powyżej
to drogie snobistyczne bezguście

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

Wenus
Dla mnie też ale o gustach się nie dyskutuje ;)

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

To są  lisy akurat, czapa z lisa ma swoje uroki ;)

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

futro ze srebrnego lisa
wycenione na prawie 2000 zł
i czy to jest takie piękne?

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

da®®io
kobieta która to zaloży będzie wygladać w nim jak neolityczna " Lucy " :)))

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

W Polsce akurat "bój" toczy się o norki a nie o lisy...

Re: Przemysł futerkowy. Co myślicie o tej wypowiedzi?

No nie gadaj, to jest całkiem spoko ;)
123