OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

da®®io
Watlher Hoffer nic tutaj nie zawinił, ja czytałem, że nawet mocno rozważał  przerwanie zawodów po  pierwszej serii i wtedy Hula bylby Mistrzem Olimpijskim, a Stoch miałby srebro, ale to byłoby moim zdaniem mało honorowe i niesportowe-ja na jego miejscu zakończyłbym to nocne skakanie, a rozegranie 2 tury medalowej przełożyłbym na drugi dzień-przecież nic by sie nie stało bo toby w niczym nie kolidowało-myśle, że wszyscy trenerzy ekip przystaliby na takie rozwiązanie i by nie było takiego "niesmaku"

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

hiena
Ale tego nie zrobil...nawet jak amman czekal te dziesiec minut...widziales wogole co tam sie dzialo?...przeciez tam prawie zadnych ludzi nie bylo!...troche pod trybunami...oni nawet nie wiedza kto jest mistrzem skoczkow...Zero pojecia o tym sporcie...do tego dzis podobna sytuacja w biatlonie...wiatr wieje te tarcze sie ruszaja!...normalnie parodia organizowac tak daleko i w takim miejscu...juz nie wspominam czasu:/...

Re: OLIMPIADA. Sędzia polski zabrał zwyciestwo Stochowi...To sie nazywa solidarnosć..

da®®io
najgorszym problemem jest różnica czasu tak +8 godzin-podobno ekipa norweska pozostała w swoim czasie czyli śpią w ciągu dnia przy zasłoniętych kotarach w godzinach nocy europejskiej i to chyba jest dobra decyzja bo aklimatyzacja do takiego wyczynu jest trudna-nasi tego nie robią bo przestawieni są na czas koreański i to może byc błąd
12