ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
Dziekuje Kawusiu,hmmm...co bym wybrala? To pole lawendy czy kosz z rozami? Wybor nie jest oczyswisty...Gdybym miala o 40,30 wiosen mniej to wiadomo co bym wybrala...Ale dzis wole spokoj..:))))))) W mysl zasady"baw sie lalkami,chlop to dynamit":))) jednakowoz baaaardzo dziekuje za zyczonka...dzien jutrzejszy zapowiada sie spokojnie,aura astrologiczna niezbyt ciekawa,wiec na nic sien ie nastawiam i ...biore co dzien da:))) Mialam w planach odwiedzic mame na cmentarzu...w koncu urodziny to takze wielki dzien dla naszych mam...No ale moze innym razem..Skoro wpadnie ktos...

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kurcze, przeoczylem:( Witam i sie poprawiam.

Najlepszego Lwiczko! Zdrowka i wesolosci!

+ Kobiecy zestaw urodzinowy.

Kpt.Wojtek 🌟

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Lwiczko z okazji urodzin

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wszystkiego Najlepszego Lwiczko, dużo zdrówka, wysyłam buziaki urodzinowe oraz dzisiejsze — imieninowe!

LoLa & Hauser - La La Land

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitano,dziękuje :)hmmm..intrygujący ten tort...Kolorowe kulki?;)

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Czasem czuje,ze wyczerpalam juz limit..:)))
Zwalic sie moze jeden,to tak....:)))
Dziekuje,milo spedzilam czas,nie powiem,moi panowie daja mi jakis tam komfort zycia..:)
Dobrego tygodnia:)

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
Dziekuje Marcin,przydadza sie zyczonka zdrowka:)
A buziaki zawsze w cenie:)))
Od Hausera tez nie pogardze,a la la land moj ukochany film...O marzeniach..O zyciu,o mijaniu sie..:)
Dobrego tygodnia:)
12