Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
Wszystkiego najlepszego i mężczyznę urodziwego,niech pocieszy nasz wzrok i rozproszy mrok

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia

Nie wiem czy ma być brunet ,czy blondyn ,a niech tam to nie tak ważne,liczy się klata

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
Dziekuje Kawusiu,hmmm...co bym wybrala? To pole lawendy czy kosz z rozami? Wybor nie jest oczyswisty...Gdybym miala o 40,30 wiosen mniej to wiadomo co bym wybrala...Ale dzis wole spokoj..:))))))) W mysl zasady"baw sie lalkami,chlop to dynamit":))) jednakowoz baaaardzo dziekuje za zyczonka...dzien jutrzejszy zapowiada sie spokojnie,aura astrologiczna niezbyt ciekawa,wiec na nic sien ie nastawiam i ...biore co dzien da:))) Mialam w planach odwiedzic mame na cmentarzu...w koncu urodziny to takze wielki dzien dla naszych mam...No ale moze innym razem..Skoro wpadnie ktos...

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kurcze, przeoczylem:( Witam i sie poprawiam.

Najlepszego Lwiczko! Zdrowka i wesolosci!

+ Kobiecy zestaw urodzinowy.

Re: Lwiczko z okazji urodzin

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Oj Lwiczko dała byś radę,dała,tak tylko się droczyszLwiczko dynamit wybucha tylko raz ,a chłop jak się zwali na łeb ,to już czasem na wieki

Re: Lwiczko z okazji urodzin

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wszystkiego Najlepszego Lwiczko, dużo zdrówka, wysyłam buziaki urodzinowe oraz dzisiejsze — imieninowe!

LoLa & Hauser - La La Land

Re: Lwiczko z okazji urodzin

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitano,dziękuje :)hmmm..intrygujący ten tort...Kolorowe kulki?;)
123