MAM OSTATNIE PYTANIE

Znacie jakies forum , gdzie sa normalni ludzie ? Chętnie skorzystam , warto nie raz porozmawiać z inteligentnymi ludżmi. Wam też radzę zmienić otoczenie.

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Lwiczka9
Musial/abyś poszukać tematycznego forum. Ludzi najbardziej zbliżają pasje i wspólne zainteresowania. Często też pisze się tam pod własnym imieniem i nazwiskiem.

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

da®®io
X mam pytanie jesteś Korbaszewski? jesli tak to gratuluję inwencji

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Lwiczka9
Tez tak pomyślałam po czasie :):)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
X napisał/a
Znacie jakies forum , gdzie sa normalni ludzie ? Chętnie skorzystam , warto nie raz porozmawiać z inteligentnymi ludżmi. Wam też radzę zmienić otoczenie.
Przecież normalność to pojęcie względne. Równie dobrze to ja, mógłbym się zapytać: Czy znacie jakiś normalnych użytkowników forum? I jako przykład nienormalności podać Ciebie i Twój komentarz, gdzie piszesz, że jestem złym człowiekiem, a następnie milczysz jak zamurowany, gdy proszę Cię o jakieś uzasadnienie swojego komentarza. Więc tak samo Ty możesz mnie uważać za nienormalnego i złego, jak i ja Ciebie.

PS. Jeśli ja o kimś napisałabym: "jest złym człowiekiem" i ta osoba zapytałaby mnie, dlaczego tak uważam, to na pewno bym tej osobie odpisał i odpowiedział, dlaczego tak uważam — ponieważ moim zdaniem tak właśnie postępuje normalny człowiek

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Witaj Lwiczko mnie najbardziej pociaga ogolne, a tamten utwor był do Ciebie .Nie sposób nie docenić Lwicy jako kobiety  i za jej cechy charakteru .Tutaj tez zostawiam taka opinię, znałem długie lata Lwice i to  bardzo blisko.Ide stad to nie dla mnie takie bywanie tutaj . Mam tylko zal do Wenus , pisałem szczerz prawdziwie, nic od nikogo nie chce i nie uwierzyla mi .Trudno , miłych rozmow tutaj zycze :)

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

Sluchaj Szuw nie chce sie dochodzic , nie uznaje tego .Bazuje na opinii , ktora kiedys wystawili ci ludzie i to nie jedna osoba.Ogolnie jestes dla mnie inteligentnym czlowiekiem , w wielu kwestiach masz duzo racji .Mam kolege takiego typu jak ty , slucham co mowi i nie zaprzeczam  jemu , niech sobie gada .Uwaza ze zawsze ma racje i co ja biedny mu zrobie :) To bardzo wykształcony człowiek , ciagle działa i odnosi sukcesy .Nie daj tutaj sobą poniewierac zwłaszcza jakiemus Iluminatusowi to przeciez prostak bez kultury.I prosze Cie pilnuj tego Dario bo to zachowanie jego jest nie na miejscu Pozdrawiam , aha a kobietom sie nie daj , one i tak zawsze beda ciagnac do takich ludzi jak Ty - rozumiesz ?Juz naprawde uciekam.

Re: MAM OSTATNIE PYTANIE

X napisał/a
[...]
Aha, czyli bazujesz na opinii innych, a nie na swojej opinii i nie potrafisz uzasadniać własnych słów swoimi przemyśleniami? Tutaj właściwie powinienem napisać, że nie mam więcej pytań, bo i po co przejmować się opinią kogoś, kto sugeruje się głównie opinią innych (Wojtków, Drapaków, Illuminatusów itp) a nie przede wszystkim swoimi doświadczeniami.

Drapak kiedyś pisał, że ja podsłuchuję rozmowy telefoniczne, jestem frajerem i złodziejem. Pisał tak po tym, jak udowodniłem mu, że wkleił fałszywy, propagandowy filmik.  Też wierzysz, że ja podsłuchuję rozmowy telefoniczne? :)

PS. Łatwo napisać o kimś "prostak" (tak nazywasz Illuminatusa, ale wystąpię tutaj w jego obronie, chociaż go nie lubię) . Oczywiście łatwo ukrywając się za anonimowym nickiem? Jak dla mnie szukasz normalności, sam stanowiąc jej zaprzeczenie ;)