MS Przerwa na reklame ;)

Re: MS Przerwa na reklame ;)

tifani
Nasi futbolowi chłopcy  lepsi są w reklamach niż na boisku. :)

Re: MS Przerwa na reklame ;)

hiena
Taa może jeszcze im Oskara dasz...każdy dureń potrafi zagrać w reklamie...

Re: MS Przerwa na reklame ;)

tifani
Przecież mówię...każdy robi to co potrafi.;)

Re: MS Przerwa na reklame ;)

hiena
Nie mogę już czytać tego komentarza z reklamami:/...powtarzacie jak papugi...co to ma wspólnego z piłka?...

Re: MS Przerwa na reklame ;)

Ryo2
hiena napisał/a
Nie mogę już czytać tego komentarza z reklamami:/...powtarzacie jak papugi...co to ma wspólnego z piłka?...
Piłkarzy i Nawałkę

Re: MS Przerwa na reklame ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
W sprzęcie wiara w sukces siada znaczy się ;)))

Swoją drogą ktoś miał świetny pomysł zalatujący z deczka autoironią (w zależności od tego gdzie przecinek wstawić :D)  w tym haśle: "CZYTAJ NIE BĘDZIESZ KRETYNEM"

Re: MS Przerwa na reklame ;)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie mogę już czytać tego komentarza z reklamami:/...powtarzacie jak papugi...co to ma wspólnego z piłka?...
Przykro mi Hieno, ale w reklamach sie lepiej sprawdzaja niz na boisku. Moze to tylko kwestia montazu?