MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

Kpt.Wojtek
Mamy sposób na to, jak pomóc naszym reprezentantom” – piszą Jezuici inicjatorzy akcji.
Pomysł jest prosty: losujesz piłkarza lub trenera, a potem się za niego modlisz. Przygotowano specjalną modlitwę kibica:
„Panie Boże, chcę prosić za zawodników mojej ulubionej drużyny. Chcę ich wesprzeć moją modlitwą. Pomagaj im w osiągnięciu najwyższych laurów sportowych i strzeż od kontuzji. Spraw, by przez swoją postawę przynieśli chlubę naszej ojczyźnie czy miejscowości, którą reprezentują. Szczególnie proszę Cię za… [tu wymień imię i nazwisko wylosowanego reprezentanta]
Proszę Cię, Panie, abym zachowywał się godnie jako kibic. Spraw, abym kulturalnie dopingował moją drużynę, szanując drużynę przeciwną i jej kibiców. Pozwól mi w ferworze meczu zachować obiektywizm i panować nad swoimi emocjami, nad każdym słowem i czynem. Proszę Cię też, bym poświęcając czas na zamiłowania sportowe, nigdy nie zapomniał o Tobie oraz odpowiedzialności za życie własne i moich bliskich. Amen”.

Re: MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

tifani

https://youtu.be/E1vERR8loMQ . O to mi chodziło.

Re: MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

tifani
 Polacy uwierzyli w opatrznościową moc modlitwy zapominając, że drogą do sukcesu jest zawsze praca u podstaw.  Przeraża mnie ta choroba umysłowa, bo inaczej nie można tego nazwać.

Re: MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
https://youtu.be/E1vERR8loMQ . O to mi chodziło.

Poprosiła do Tanga i za ten zaszczyt nawet w rękę gościa pocałowała.
Przykro patrzeć na taki teatr.

[...]

Yeah, Tifani, a rok 1410 kojarzysz i Bogurodzice przed bitwą? :)

Poważniej, ja wierzę w moc szczerej modlitwy, takiej, która z serca wypływa. Można ją wyśpiewać, wytańczyć, po czym "praca u podstaw" staje przyjemnym zadaniem.
Ale to zapatrzenie w księdza jest zwyczajnie żałosne.
Przykro patrzeć.

Re: MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

Kpt.Wojtek
I o to siem dziewczyny wlasnie rozchodzi!

Re: MS Slowo na Niedziele - Duchowa Adopcja.

tifani
Trochę z innej beczki ale wstrząsnęło mną. Deklaracja wiary powinna być świadoma a nie wymuszona przez tradycję.  Zachowanie księdza uważam za   skandaliczne i obrzydliwe.  https://youtu.be/7xNRz_neEJ8
12