to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

a ponieważ imię Jola to odpowiednik fiołka więc Życzę Wam Wszystkiego Najlepszego i spelnienia tego czego same sobie zyczycie i pragniecie

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io

ten fiołek jest dla Joli-Rebel :)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io

a ten fiołek jest dla Joli-Michaliny:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

a ten dla Joli-M.K. :)))

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Jol :) (Brunetka też Jola tyle że tu nie zagląda ;/)

A może Tifani lub Tylko Przelotem to też Jole? :D   No ale wszystkim Jolom kwiatki a dla tej najaktywniejszej Jolci (tylko jedną tak nazywam) dodatkowo cmok w policzek :*  ;)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Perełko, zapytam nieśmiało:)
czy przyjmiesz ode mnie żółtego fiołka?

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

No dobra,przyznam sie. Na drugie mam Jola.:) Nie zebym sie wcinała,ale..:))))
I mam problem z drugim imieniem,taka ciekawostka,moze wam sie przyda. Linia lotnicza ktora lece do Włoch nad Adriatyk niebawem , wymaga podania dwoch imion,jesli je masz. Bo jak jedno na dokumencie podrózy i co za tym idzie na bilecie a w dowodzie lub paszporcie dwa..to ...kara nawet 50 euro. Wiem to z forum lotniczego, bo organizator mojej podrozy nie wspomnial o tym...////choc znajoma zorientowana twierdzi,ze tylko tak robia na dalekie trasy. No ale strzezonego...Jutro lec dodac drugie imie JOLA w dokumencie podrozy zeby nie bylo. Dokladnie 15 czerwca:)))Te Jolki to maja przer...e...:)))Dobranoc i wszystkim Jolom z forum zycze wszystkeigo co Najlepsze! A dzien zeby sie pieknie snuł i wił....

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
lwiczko, pamiętalem o tym, ze juz w tamtym roku na Atlantydzie pisałas, ze na drugie masz Jola, a wiec te fiolki są dla Ciebie:)
1234 ... 12