to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Ryo2
Lwiczka9 napisał/a
No dobra,przyznam sie. Na drugie mam Jola.:) Nie zebym sie wcinała,ale..:))))
Aaacha :D  No to dla Ciebie Lwiczko też buziak :* imieninowy (a bukiecik masz wyżej) ;)))

Ehh biurokraci , choc z drugiej strony zawsze to dodatkowe drobniaki dla linii lotniczych ;)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Ano serdeczne dzieki za pamiec Darku! Pamiec juz ma krotka,nie pamietalam o tym,ze pisałam tam:))) Cudne te kwiatki,dziekuje raz jeszcze! Boooo....jakos w domu sie nie obchodzi....yyyyy....moze im przypomne:)))Zdziwia sie:)))) Do jutra Darku!

https://www.google.pl/search?q=Gradara&rlz=1C1NNVC_enPL504PL514&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjshYS5pdTbAhUEFywKHUcFDuAQ_AUIDCgD&biw=1242&bih=594

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Dzieki Krzys!...yyy...czyzbys pracowal w liniach lotniczych..?:))) Kolorowych senkow i milego dzionka ! Buziak wiadomo,odwzajemniam!:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Ryo2
Nie ale wyobrażam sobie że dzięki tej dodatkowej "dotacji" linie lotnicze mają na lepsze drinki dla pasażerów a i może stewardessy mają fajniejsze wdzianka ...choć zapewne i tak cały dochód zgarnia prezes

Dobranoc i radosnych senków Jolu :D (no i udanej imprezki imieninowej w dzień) ;)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ta Gradara przypomina mi San Marino, bo są od siebie niedaleko-jedziesz tam na wakacje? dobranoc:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

michalina
Dziękuję Darrio,jak miło:))
I wszystkim Jolom dedykuję "naszą "piosenkę,czyli nieśmiertelną"Jolka Jolka";)
Udanego dnia wszystkim życzę!:)
https://youtu.be/ckovetFL8ns

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Anna.
Wszystkiego dobrego Jolom odkrytym i nieodkrytym... ;-). Michasia jest dla mnie totalnym zaskoczeniem...

https://youtu.be/IxuG7hdb5rg

https://youtu.be/_7WKx58By_U

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Dziękuję wszyskim!
Miło zajrzeć na forum, a tu taka niespodzianka! ;)

Słodkości nigdy za wiele, pod różną postacią, koneserka jestem, to wiem! :)):P

Miłych degustacji! :)

12345 ... 12