to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Wenus
To ja jak zwykle przyłączam się do życzeń, tym razem z piosenką ;) https://www.youtube.com/watch?v=p0Wzl9wNXq8

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jola
Wenus napisał/a
To ja jak zwykle przyłączam się do życzeń, tym razem z piosenką ;) https://www.youtube.com/watch?v=p0Wzl9wNXq8

Ha ha, mój hicior! :DD
Dziękuję, a tak przy okazji, to Wenusjanka kiedy imieninki obchodzi, o ile to nie top secret! :)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
jeszcze duuużo czasu do tego dnia:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

michalina
Jej,jaki śliczniusi misio ,dzięki Jolanto;))
Kurczę,że ja nie umiem wklejać tych obrazków;)
Miłego wieczorku:))

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

michalina
O ,Wenus,dzięki za życzonka:)A wiesz,że nie znałam tej piosenki o Jolce?Śmieszna taka,discopolowa:))
jeszcze raz dzięki,pozdrawiam:))

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

michalina
Witaj Anno:))Jakoś tak wyszło,że w tamtym roku przyznałam się Darkowi do swojego prawdziwego imienia:)Przez 11 lat funkcjonuję na forum jako Michalina i polubiłam to imię,przylgnęło do mnie:)
Dziekuję za życzenia,pozdrawiam:))

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

ja oczywiście ogladam meczyk, ale taką muzyczkę imieninową zapuszczam wszystkim Jolantom:)
http://www.youtube.com/watch?v=SPszmyk3zqg&

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Michalinko, tak naprawde to naprowadzilas mnie na to Dalidą bo mialem do wyboru Christine i Jolandę - pamiętasz?
1234567 ... 12