to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jola
michalina napisał/a
I wszystkim Jolom dedykuję "naszą "piosenkę,czyli nieśmiertelną"Jolka Jolka";)
Udanego dnia wszystkim życzę!:)
https://youtu.be/ckovetFL8ns

Dziękuję Michalinko i super, że zajrzałaś! :)
Dla Ciebie i wszystkich Jolek spełnienia najskrytszych marzeń! :)*

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Przy okazji dla chłopaków Krzyś, Darek wytrwałości życzę! :)
No może to prośba tak głównie ode mnie! :)):P

Ok, zmieniam, niech będzie w klimacie Mundialu! :)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Wszystkiego dobrego Jolom odkrytym i nieodkrytym... ;-). Michasia jest dla mnie totalnym zaskoczeniem...

Dla mnie również, w zeszłe imieninki na A4 dowiedziałam się, że tak ma na pierwsze imię, Michasia, to chyba z wyboru! :)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Krzyś, wszystko pięknie, ale buziakiem to ja się z Lwiczką nie podzielę! :)):P
Nooo, dobrze .....ale tylko dlatego, że to Lwiczka! :D

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
Jolu, ten Twój mem z " oktoberfest " lepiej by pasowal pod moim regulaminem mundialowym-bo tutaj trochę nie konweniuje, milego, radosnego dnia:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jola napisał/a
Przy okazji dla chłopaków Krzyś, Darek wytrwałości życzę! :)
No może to prośba tak głównie ode mnie! :)):P
Wizja świata pozagrobowego? Jak jest piwo to no problemo , z takim dodatkiem mogę zgłębiać każdy temat ;))

[...]

Wielkie masz serce doprawdy Jolcia :D

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jola
Ryo2 napisał/a
Wielkie masz serce doprawdy Jolcia :D

No ba! :)):P