to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

da®®io
Jolu, jak zgadniesz co przedstawia ten obrazek, to juz bedziesz wiedziała, w jakich okolicach Lwiczka bedzie " szaleć " :))) -ja tez tam na 3 godziny kiedys zawitałem

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Jolu, jak zgadniesz co przedstawia ten obrazek, to juz bedziesz wiedziała, w jakich okolicach Lwiczka bedzie " szaleć " :))) -ja tez tam na 3 godziny kiedys zawitałem

Trzy wieże symbolizują trzy zamki na Monte Titano (San Marino), Guaita, Cesta, Montale.
Niestety musiałam podejrzeć! :)

Interesujące miejsce, ale Lwiczka zawsze takie wybiera, już wyjechała?
Naprawdę nie jestem na bieżąco :))), raczej z Bałkanami kojarzyłam inf Lwiczki.

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Lwiczka9
:))Z Bałkanów Jolciu wrocilam dwa miesiace temu:)) iii...zaraz znow bede z powrotem,taki krotki wypad z ladowaniem w Bolonii..Pozdrowie tez Wenecje:) Ty masz rzut beretem tam:)) Do miłego,a i twoj urlop niebawem,wiec super!

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

W sumie Darku juz nie moge sie doczekac..:) piekne zdjecia i symbole ,dziekuje,bo mi juz czasu nie starcza na nastrajanie sie:))) I jeszcze ten Mundial...Do miłego!

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

A fakt Lwiczko, Bałkany już były, jak ten czas leci! :)
I ja niedługo na urlop tylko, że ja swój spędzam głównie w kraju, niekoniecznie nad morzem, raczej Beskid Zach.
Chociaż rozważam równieź 5 dni ze znajomymi stąd na Sycylii (w tym wulkany), lub czyściuteńkie Jezioro Garda wokół którego jest wiele interesujących miejsc ...zobaczymy! :))

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

michalina
Dzień dobry:))Chciałabym jeszcze podziękować za życzenia Marcelinie,Ryo i Szuwarkowi:))Późno bo późno ale lepiej późno niż wcale:))
Pozdrawiam wszystkich:)
https://youtu.be/DRdU00j2Ii4

Re: to jest wątek imieninowy dla koleżanek Jolek:)

Ryo2
Witam nocną porą ;))

A proszę bardzo Michalino :)

Dla Ciebie me najnowsze muzyczne odkrycie (polski kawałek ponoć puszczany w japońskich supermarketach bo poprawia klienteli nastrój)