Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

MaryLou
Wspaniale,kolejna podróz...Obiezyswiat....ja dzis tylko busikiem zasuwalam do Mielna nad morze...Bylo cudnie...Pozdrawiam serdecznie:) a moze nad morze?:) Zapraszam:)

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Wspaniale,kolejna podróz...Obiezyswiat....ja dzis tylko busikiem zasuwalam do Mielna nad morze...Bylo cudnie...Pozdrawiam serdecznie:) a moze nad morze?:) Zapraszam:)
Cudownie, Mielno- stolica imprez
Ja na razie do Brukseli- stolicy Europy
🦋🦋🦋

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

MaryLou
Najpiekniejsza Starowka na jakiej piłam kawe,pozdrów Brukselke:)
Imprezki na polskiej Ibizie owszem w mlodosci,teraz zachody slonca bardziej lub plażing krótki..:)
Serdecznosci!

[...]

Jest naprawdę pięknie. Płac na bogato i wszędzie częstują pyszna czekolada. Jestem chyba w raju😂
🦋🦋🦋

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

MaryLou
Tez tak sie czułam Ewa na tej starówce brukselskiej:)Siedzialam z filizanka kawy w cafe i sniłam...Gdzie ja jestem?..Czlek tyle starówek widzial,ale tam czulam sie wyjatkowo...Smaku kawy nie pamietam...Tymczasem w Wenecji wlasnie smak kawy zapamietalam..A tyle zabytkow wokól...Mysli iczucia czlowieka chodza roznymi drogami...:)
PS. Dzieki za fotke:)

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
MaryLou napisał/a
[...]
Mam zdjęcia z tego miejsca i kawkę pyszną zaliczoną. Śmieszną sytuację tam przeżyłam, bo tam spacerował taki człowiek przebrany za misia ,i nagle ktoś mnie chwycił pod rękę ,ja byłam pewna że to córka ,więc nie patrząc kto mówię "Idziemy "no i szłam z misiem pod rękę nagle obróciłam wzrok ,patrzę a to miś

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
A Wenecja ma podobny urok co Amsterdam .W Wenecji dawno temu byłam ,a w Amsterdamie nie tak dawno ,ale wspomnienie z tych miejsc zostaną na zawsze. Zwłaszcza lizaków z marihuaną i zajebisty humor ,bo byłam pod ich wpływem.
Tymczasem nie dawno dowiedziałam się od Ramthy że Marihuana jest tak samo szkodliwa jak alkohol, ponieważ została zadedykowana przeciwko białemu człowiekowi w momencie kiedy zaatakował Indian. Dla Szamanów jest ok ,dla nas nie .To kara za atak na nich. Dużo osób traktuje Marihuanę jako lek dla duszy i ciała ,są w błędzie.To potężna roślina mocy która zwróciła się przeciwko białemu człowiekowi.

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

MaryLou
Hmmm...i w Wenecji i w Amsterdamie duzo wody,to fakt,ale jak dla mnie podobienstwa sie koncża Kawusiu, no ale kazdy ma swoje odczucia,rozumiem. Podobno likwiduja te ulice z Czerwonymi Latarniami...Myslalm,ze zrobi to na mnie wieksze wrazenie kilka lat temu...
Nigdy nie mialam pociagu ani do trawki,ani do alkoholu...nuda ze mna..:))))
Milego poniedzialku!
123