Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

wiedząc, że " dobra zmiana " preferuje tanie państwo:) wskaż ile luksusowych samochodów do dyspozycji posłów bedzie na stanie Sejmu
a.15, b.39, c.59, d.75,

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

i ja się pytam, czemu tak mało? przeciez kazdy wielki parlamentarzysta tego " cyrku "  zasluguje na wlasny indywidualny " wózek " do przemieszczania sie po Warszawie

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

W rządzie, ministerstwach, urzędach i instytucjach
państwowych jest blisko 1700 aut

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

W rządzie, ministerstwach, urzędach i instytucjach
państwowych jest blisko 1700 aut
A już miałem wybrać odpowiedź d :D

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

da®®io
zapisano:) kto następny?

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

da®®io
aktualnie do dyspozycji posłów jest 59 limuzyn, ale ponieważ to jest dla nich za mało więc niedługo ma ich być aż 75-ja uważam że problem nie tkwi w ich ilości, ale w złym rozdzielaniu zapotrzebowania na te pojazdy bo to pazerność i przesadna wygoda posłów prowadzi do tych logistycznych problemów

Re: Mam pytanie do teleturnieju " Milionerzy "

Ryo2
Mym zdaniem to nie tylko wygoda i pazerność lecz także chęć bycia ważnym i patrzenia z góry na "ciemny lud"
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007