Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Znany kawałek prawda? Ale pewnie nie wiecie że to jest fikcyjna grupa stworzona na potrzeby kreskówki "Archie Show". Zajmowali swego czasu pierwsze miejsca na listach przebojów. Słucham sobie obecnie różnych ich kawałków i uważam że są świetni. Miłego słuchania The Archies życzę ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
;-) fajny staroć, ale przecież nie fikcyjnym...nawet jeśli stworzyli zespół na potrzeby bajki, to jednak akt tworzenia był, a my widzimy produkt.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
W sumie co racja to racja  ;)

A tak to wyglądało "w oryginale" ;)))

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
W temacie "sugar"...kiedyś, do nocnego programu radiowego, zadzwonił pan, poprosił o swoją ulubioną piosenkę podając tytuł, cytuję "sure baby love", dziennikarz poprosił o powtórzenie i znowu padło sure baby love, poinformował pana, że bardzo by chciał pomóc, ale nie wie jak. Zdenerwowany słuchacz krzyknął, że angielskiego nie znają to im poda tytuł polski "szuwary", popłakałam się ze śmiechu razem z prowadzącym program, a w eter poleciało

https://youtu.be/3X7PvU6qYEA

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Szuwary?

No tak , w tle jest powtarzane słowo które możnaby tak zinterpretować :DDD

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

da®®io
na you tube sa wersje tego utworu " sugar, sugar " w wykonaniu Tiny Turner i Boba Marleya

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
W tle słychać o tych szuwarach, ale pamiętam jak na kaseciakach niewiele było słychać, a piosenki Modern Talking u każdego domorosłego wykonawcy brzmiały zupełnie inaczej ;-).

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Łał, nie wiedziałam, no to coś z "wykopalisk" ode mnie: :)))

i jeszcze:

Każde z nich chyba coś tam śpiewało poza produkcją, ale nie mam pewności, a tańczy młodziutka Madzia Zawadzka.

:)))
1234 ... 9