Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Może i to się komuś spodoba, ja uwielbiam ;-), aż by się człowiek przytulił  ;-).

 https://youtu.be/FUsnVOqrqqE

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Ron Dante ma na głowie perukę podobną do mojej z przed tygodnia :-///...nie mogę na to patrzeć, a kawałek mi się podoba.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Czesc Anna...nigdy nie slyszalas?...moze ta wersje znasz?...bo ta co dalam to rokowa...tak skubikowski dopier niedawno sie dowiedzialam...https://m.youtube.com/watch?v=PZqYLx155FE

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Tej też nie...posłucham na słuchawkach przed snem...
Już drugi raz wyrzuciłaś coś, dla mnie, ciekawego, poprzednią na Atlantydzie, ale nie zapisałam i mi uciekło, pamiętam tylko, że nie była po polsku i miała dziwny mrok, kompletnie nie kojarzyła mi się z Tobą...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Hmm to bylo spokojne nagranie?...a Heart jest super:)...https://m.youtube.com/watch?v=1Cw1ng75KP0

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Skubikowski już niestety po tamtej stronie.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Było spokojnie, ale i takie jakieś mocne...bardzo mi przypasowało. Teraz napewno sobie nie przypomnę, a co dopiero Ty, może kiedyś jeszcze wrzucisz.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Mroczne to moze bylo to?...https://m.youtube.com/watch?v=UO3OX82qKns
123456 ... 9