Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Raczej na Atlantydzie. Dobranoc :-).

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Ron Dante ma na głowie perukę podobną do mojej z przed tygodnia :-///...nie mogę na to patrzeć, a kawałek mi się podoba.
Znaczy sie miałaś rockowy fryz? Cool

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Ryo, wiem, że masz dobre serce i kipisz pozytywną energią, ale tam nie było nic rockowego, tam była peruka wzorowana na pogniecionej słomie ;-)... za dwa lata wrócę do normy  :-/...chyba.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Oki no to za dwa lata będzie rockowo  , albo i wcześniej ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

A pamiętasz zespół Milli Vanilli, który okazał się największą mistyfikacją w historii muzyki rozrywkowej. Pamiętam, że jako nastolatka bardzo lubiłam słuchać "ich" utwory.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Pewnie że ich pamiętam ale nie miałem pojęcia że tam też się jakoweś mistyfikacje zadziały

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
Nie wiedziałeś? Ja pamiętam, że to afera była. Sąd odebrał im nagrodę Grammy, bo nie zaśpiewali ani jednej piosenki a jedynie występowali w teledyskach. Natomiast na koncertach śpiewali wyłącznie z playbacku.
123456789