Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Nie, to nie to.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Jak to nie bedzie to...to kapituluje:))...https://m.youtube.com/watch?v=CUzdqfQHgxs

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Niestety...tam nie było aż tak piekielnie  ;-). Bardziej z duszy szło  ;-).

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Ta piosenka jest akurat podobna do Autobiografi Perfectu...bylo po angielsku czy polsku...kobieta czy mezczyzna spiewal/a?...do trzech razy sztuka:))...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Mężczyzna, po angielsku, szukaj w tych ciut romantyczniejszych zakamarkach  ;-).

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Okej w sumie malo romantycznych slucham...https://m.youtube.com/watch?v=-o9gf_soFBM

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Dlatego tamtym utworem mnie zaskoczyłaś, nie pasował mi do Ciebie, ten ostatni znam, to też nie ten...
Dla Ciebie, na dobranoc, długie, na słuchawki i głośno  ;-).

https://youtu.be/pPCuCvAAELQ

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Kurcze!...nie daje mi to spokoju...moze to bylo tu...nie na atlantydzie?. ...jeszcze pomysle...przypomniala mi sie ta piosenka i nie wiedzialam ze to ta osoba spiewa!
...super nagranie dzieki:)...Dobrej nocy...
1234567 ... 9