Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Kpt.Wojtek
Ryo2 napisał/a
Ooo a tego nie znałem , fajne jest :D
Poznalem ich kiedys osobiscie w RPA i juz wtedy bylem zafascynowany ich muzyka. Nie myslalem, ze robia takie zajebiste koncerty. A jakie brzmienie !!!

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
Poznalem ich kiedys osobiscie w RPA i juz wtedy bylem zafascynowany ich muzyka. Nie myslalem, ze robia takie zajebiste koncerty. A jakie brzmienie !!!
Na YT trochę jest ich kawałków  , słucham sobie i faktycznie ten mjuzik może zafascynować :)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Taka mała Janis joplin:)...już myślałam ze zaśpiewa jakiś hardcore:))!...wypadła świetnie...ciekawe jak potoczą się jej dalsze losy?...ten program pewnie już się skończył?...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

To było mocne z tym ADHD!:)))...faktycznie te ruchy ma...nazwie to ekspresja scenowa:))...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Owszem, robi wrażenie … ale na mnie akurat nie pozytywne - bo nie wiem na ile to są prawdziwe emocje dziecka a na ile reżyseria rodziców. Uważam, że dzieci powinny mieć dzieciństwo a nie brać udział w talent szołach :/

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Niby tak. Ale takie są "uroki i blaski" tzw "wyścigu szczurów". Panuje przekonanie że im szyciej zaczniesz tym dalej zajdziesz. Co do tego co piszesz o dzieciństwie to moja kuzynka ma podobne zdanie. Osobiście zostawiłbym wybór dziecku , jak by chciało spróbować to why not. Ale też nie namawiałbym na to  ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
No właśnie, jednak obstawiam, że w 99,99% inicjatorami pomysłu udziału w takich talent szołach są rodzice:/ Ile w takich występach jest emocji i chęci dziecka a ile reżyserii rodziców i ile to ma to wspólnego z pokazaniem prawdziwego oblicza dziecka? Osobiście jestem za tym, aby dzieci nie brały udziału w takich "wyścigach" talentów.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2 napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]
Wiesz Ryo, to byly czasy kiedy dla mnie Afryka byla dzika i czarna byla Afryka. Takiego brzmienia sie nie spodziewalem.