Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
Jak dla mnie cienkie to ich śpiewanie okropnie i nic dziwnego, że producent nie liczył na profity z ich śpiewu.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Racja...oglądałam niedawno program o tym zespole...producent Millî vanilli to tak...
samo był producent Boney.m...spotkał tych chłopaków i pomyślał ze można założyć zespół z nimi...bo fajnie się prezentowali...ale po wejściu do studia okazało się ze nie umia śpiewać:(...po ilus tam próbach doszedł do wniosku ze nie ma sensu...i wpadł na pomysł żeby zaangażować profesjonalnych piosenkarzy...a chłopaki będą prezentować się na scenie z playbackiem...osiągneli sukces...mieli
świetne życie...do momentu gdy byli na tournee po Ameryce i tam właśnie na koncercie...nagle stanęła taśma z playbackiem i wyszło na jaw ze to nie ich śpiew.
Ironia losu była taka ze...poszli na te tournee sprzeciwiając się producentowi no i stało się to co się stało:/...ten jaśniejszy piosenkarz stoczył się na dno...narkotyki i przemoc,oszustwa...po pewnym czasie zapisał się na terapie i chciał zacząć na nowo...miał być jakiś muzyczny projekt ale nie doszło do niego...dwadzieścia lat temu znaleziono go w hotelu...przedawkował narkotyki i alkohol:/...jego kolega z zespołu twierdzi ze jego smierć nie była naturalna...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Ooo a tego nie znałem , fajne jest :D

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus napisał/a
Jak dla mnie cienkie to ich śpiewanie okropnie i nic dziwnego, że producent nie liczył na profity z ich śpiewu.
Może piosenka słaba też

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Gdzieś czytałam o nich artykuł i mniej więcej było to samo napisane.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Może... ale jakby nawet i była dobra to ludzie tego nie kupią, bo znów będą myśleli, że są robieni w balona.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Moim zdaniem dziś bardzo dużo wali z playbacku...albo maja podrasowany głos w studiu itd...a jeśli chodzi o koncerty na żywo to tez mało potrafi śpiewać dobrze na scenie:/...szkoda ze skończyło się dla niego tak tragicznie:/...każdy zasługuje na druga szanse...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
Nie wytrzymał piętna oszusta a tak naprawdę to producent powinien za to beknąć. Ci dwaj byli tylko jego marionetkami, których zaślepiła sława.