Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

hiena
Zapomniałam dopisać...ze ten producent wspierał go finansowo...po tym skandalu
i to on znalazł go martwego w hotelu...chciał zrobić z nim jakiś projekt muzyczny...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Taaak , nic nie powiem , sami zobaczcie i posłuchajcie. Jak dla mnie jeden wielki wow

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus
Mnie się to w ogóle nie podoba, nie lubię takich wykonań. Czy ta dziewczynka ma ADHD? - bo tak się zachowuje jakby miała.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Jola
Wenus napisał/a
Mnie się to w ogóle nie podoba, nie lubię takich wykonań. Czy ta dziewczynka ma ADHD? - bo tak się zachowuje jakby miała.

Zaśpiewała super, ale nie wiem czy próbowała wiernie naśladować, a może tak bardzo "się wczuła" i choreografia wyszła dość osobliwie.

Ale obserwując reakcje jej taty, myślę jednak, że w dziewczynce "zagrały" jej własne emocje.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Wenus napisał/a
Mnie się to w ogóle nie podoba, nie lubię takich wykonań. Czy ta dziewczynka ma ADHD? - bo tak się zachowuje jakby miała.
Wyszła sobie cicha dziewczynka , obwieściła stremowanym głosikiem jak bardzo się stresuje i gdy zaczęła spiewać a ja spodziewałem się że to będzie słodziutka pioseneczka rodem z  "My little pony"  to na scenie pojawił się Szatan ...przyznam że zakrztusiłem się herbatą z wrażenia bo efekt był piorunujący

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

kruczoczarna.

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
Tylko przelotem. napisał/a
Stary dobry klasyk  , dzięki za wrzutę ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

kruczoczarna.
Ta muzyka to karmienie duszy a Chris Rea is a legend.:D
Miłego dla wszystkich melomanów .