Ciekawostka muzyczna ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
Nie tak stare, ale też lekko przykurzone ;-)...

https://youtu.be/OAfxs0IDeMs

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Siuga siuga;)...a to ktos pamieta?...https://m.youtube.com/watch?v=3rOoQNDlp2k

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

A to coś w stylu "dont worry be happy"  ;)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
w moich zbiorach muzycznych jedną z najstarszych płyt nagranych na kasecie magnetofonowej jest Rolling Stones " between the buttons "  i " strange days " The Doors z roku 1967

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Jola napisał/a
Łał, nie wiedziałam, no to coś z "wykopalisk" ode mnie: :)))

i jeszcze:

Każde z nich chyba coś tam śpiewało poza produkcją, ale nie mam pewności, a tańczy młodziutka Madzia Zawadzka.

:)))
Świetne kawałki Jolcia. wojnę Domową to nawet niedawno oglądałem :)

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Fajne przypomnialas mi...to chyba z Tej piosenki wzielo sie powiedzenie?...nie badz taki szybki bill;)...

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Cześć Hieno, dziękuję...nigdy nie słyszałam, dobry tekst, jego autorem jest Jacek Skubikowski..., to ten facet znany z "Weź go do buzi"..., w życiu bym nie skojarzyła :-).

Re: Ciekawostka muzyczna ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Nie tak stare, ale też lekko przykurzone ;-)...

https://youtu.be/OAfxs0IDeMs
Przyjemna nutka , nie znałem jej wcześniej :)