Maradonie się zmarło...

Re: Maradonie się zmarło...

MaryLou
Przynajmniej był sobą przez cale zycie. O innych ciemnych stronach ludzi dowiadujemy sie czesto po smierci. Szkoda mi jego syna,stan ciezki,chyba covid,a jak powiedzieli mu,ze ojciec zmarl,to sie pogorszylo nagle//// Dla mnie najlepszym pilkarzem swiata byl i pozostanie PELE. Troche sie dziwie ,ze wielu okrzyknelo tym mianem Maradone....I to tuzy pilkarskiego"nieswiatka",np.Boniek...///

Re: Maradonie się zmarło...

da®®io
Pele zdobył 3xmistrzostwo, Maradona 1x , ale brazylijczyk grał w mniej medialnych czasach jako " czarny " i to po za Europą - za to " biały " Maradona tworzył swoją legendę grając w Europie i to w okresie gdy brazylijski futbol nieco przygasł

Re: Maradonie się zmarło...

da®®io
przyjaciel Maradony powiedział o Nim podobnie jak ja powyżej
" Diego miał trudny charakter, ale prywatnie był kruchy i
pokorny. To była przeciwność Maradony jako piłkarza. W
ciągu ostatnich miesięcy był naprawdę zmęczony " a więc Diego i Maradona to jakby 2 rożne osoby

Re: Maradonie się zmarło...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
"Benedetta Caretta - Don't Cry For me Argentina"

Re: Maradonie się zmarło...

Argentyna zamierza wyemitować banknot 1000
peso argentyńskie (ok. 12,27 dolarów )
z wizerunkiem Maradony - z jednej strony twarz Diego
a z drugiej zdjęcie przypominające jedną z jego
najsłynniejszych bramek - niewykluczone, że pamiętną
" rękę Boga "
12