Marcin napisz regulamin forum!!!!

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

Kawusia
Ana napisał/a
Uważam że uczucia religijne powinny być  szanowane, zwłaszcza że idą Święta Bożego Narodzenia!!!!!!  To nie jest Forum Ciekawe, gdzie można było wszystko i wszystkich obrażać. Szanujmy się i reagujmy!
Ana wiara to sprawa każdego z nas.O błędach wynikających z obłudnej religii powinniśmy dyskutować i dochodzić do ciekawych wniosków.
Nie bronię Wojtka ale opiera się na argumentach i akurat w tej kwestii bardzo często myśli jak ja.Jeżeli staramy się uczciwie rozmawiać to mówmy po prostu otwarcie ,lub nie mówmy wcale.W realu mam koleżankę dewotkę i muszę milczeć,bo to jedyne wyjście żeby się nie kłócić.I ona się z moimi uczuciami nie liczy,a ja muszę się liczyć z jej.Oczywiście że wierzę w Boga ale nie przypisuję go do żadnej religii,żeby było jasne dla mnie to najwyższa energia.Pozdrawiam

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

szuw napisał/a
rozalka napisał/a
Do usług, Szuwarku:) Możesz zawsze liczyć na korektę z mojej strony:)
Nie szukajmy winnych, szukajmy rozwiązań:) Taka zasada nr 8:)
Ta zasada bardzo mi się podoba — szukajmy rozwiązań, a nie winnych :)
I mi się to też podoba i podpisuję się oburęcz.
,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

Wiliam
Święta dla jednych ważne z powodów religijnych dla mnie bardziej z tradycji - spotkanie z rodziną nie tylko przy świątecznym stole odwiedzenie szopki ( u mnie najpiękniejsza w Europie) jeśli ktoś nie obchodzi jego sprawa niektórzy uciekają przed samotnością inni nie lubią świątecznego szaleństwa. Jeśli ktoś wierzy że 25 grudnia urodził się pierzasty wąż który miał 12 szamanów Jego sprawa :) Zresztą religioznawcy z pewnością znają te  podobieństwa Bogini Isis  i Maryja pewnie coś w tym jest ale ... co dla kogo  ważne. Kiedyś Pan Rat pisał o pustych krzesłach przy świątecznym stole  o tym że wspólne przebywanie BYCIE razem jest tak ważne ( nie cierpię Rata ). Więc trzeba życzyć tym którzy świętują aby u nich było jak najmniej pustych krzeseł przynajmniej tego wieczoru. U mnie w tym roku dwa krzesła puste...

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
X napisał/a
[...]
Odnośnie do regulaminu — to nie zamierzam go tworzyć. To jest prywatne forum i ma mi sprawiać przyjemność, a nie dodatkowy obowiązek i pochłaniacz czasu — w postaci pilnowania dorosłych ludzi, czy potrafią szanować się nawzajem. Prędzej byłbym skłonny wyłączyć forum, niż sprawiać sobie taki dodatkowy pochłaniacz czasu i dodatkowo użerać się jeszcze z ludźmi (skasuj komuś komentarz, to dowiesz się, że jesteś taki i owaki).

Poza tym nie bardzo rozumiem Twojego podejścia. Obrażasz się i ostentacyjne kasujesz swoje komentarze, zamiast podjąć dialog i przedstawić na przykład swoje kontrargumenty — dlatego uważasz, że regulamin powinien być itp.

PS. Ja tutaj jestem regulaminem — jestem władzą ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą ;)

ale bez obaw, jestem dosyć tolerancyjny, co chyba widać na tym forum?
,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

Ana napisał/a
He he :) Jak Ty to piszesz ostatnio:)
1.To nie jest prywatne forum
To jest prywatne forum. Platforma Nabble umożliwia założenie na swojej platformie prywatnego forum. Prywatnego w tym sensie, że jesteś jego administratorem. A Twoje konto na Facebooku jest prywatne czy publiczne? Jest Twoje czy wszystkich? Twój blog, należący do firmy Google jest Twój czy wszystkich? Jest Twój, więc można napisać, że To Twój prywatny blog — i to TY przede wszystkim masz się na nim czuć dobrze. Poza tym nie chodzi o nazewnictwo (czepianie się słówek), tylko ważniejsze jest to, co chciałem Ci wyżej przekazać.

Ana napisał/a
2.Dwa taka jest rola moderatora, dziwne że tego nie wiesz:)
Chyba pomyliłaś mnie z kimś innym. Tak długo mnie znasz i jeszcze nie wiesz, że mnie nie interesuje, jaka jest rola, jak robią inni, jak wypada, a jak nie wypada? To ja decyduję, co jest moją rolą, a co nie jest. Powinno to być dla Ciebie chyba jasne — ja nie jestem wszyscy i jak mam taką możliwość i ochotę to łamie stereotypy i skostniałe, konserwatywne wyobrażania o tym, co i jak powinno wyglądać. Moderator przede wszystkim nie powinien być nadgorliwy i impulsywny,  nie powinien działać pod wpływem emocji.

Ana napisał/a
3.Oczywiście że się obrażam bo czuję się urażona i zniesmaczona znieczulicą społeczną panującą tutaj za Twoim przyzwoleniem.

Jakoś nie zauważyłem, żeby kiedykolwiek przeszkadzała Ci znieczulica, gdy Wojtki, Wiliamy, Wenusy obrażają, chociażby inne narodowości itp. Raczej składasz im życzonka i wysyłasz pozdrowionka.

Ana napisał/a
4.Nie zamierzam dyskutować  z osobami typu Wojtek, bo to zwyczajnie Syzyfowa Praca.
No ok, ale na jakiej podstawie miałbym skasować jego wypowiedź? Na takiej, że obraża ona Twoje uczucia religijne? To zasadniczo musiałby być wprowadzony zakaz poruszania tematów religijnych — one przecież zawsze wzbudzają emocje i mogą ranić uczucia. Na tym forum co chwile ktoś obraża i rani mój światopogląd. Praktycznie musiałbym skasować, co drugą wypowiedz, albo zamknąć forum, żeby moje uczucia nie były systematycznie ranione i szargane.

Ana napisał/a
5.Oooo Najjasniejszy Panie Trójco Święta :) he he

Ana napisał/a
6.Skoro mianujesz siebie REGULAMINEM to samo przez się zobowiązuje, to jest zbiór przepisów normujących zasady postępowania, powinieneś dbać o kryształowe zasady na forum a nie obrażanie i poniżanie.
Na forum Nabble obowiązuje regulamin ogólny oraz Netykieta.

http://www.nabble.com/Terms.jtp?back=y

Poza tym masz uprawnienia moderatora — i jeśli uważasz, że ktoś systematycznie narusza te zasady — to jak najbardziej masz prawo go zbanować. Nie kasować wszystkie wypowiedzi, tylko zbanować ;) Ja nie mam czasu na pisanie na forum, a tym bardziej na pilnowanie, czy ludzie się szanują. Jeśli ktoś czuje się obrażany, to zawsze może do mnie napisać, podać link do komentarza, czy całego wątku i poprosić o skasowanie.

Ana napisał/a
7.Twoja tolerancja jest tylko dla wiadomo kogo :)
Dla kogo jest moja tolerancja? Moja tolerancja jest dla wszystkich (chociaż też ma swoje granice). Na forum Onetu 80% moich wypowiedzi było zgłaszanych do usunięcia — taka tam była tolerancja? Czy mam być taki sam?