Marcin napisz regulamin forum!!!!

,-2

Marcin napisz regulamin forum!!!!

,-2

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

Hej Ana,

Masz na myśli ten wpis?

"Zamierzacie jakoś to świętować: Tria mera? >;DDDD W/g niektórych zabobonów Jezus spędził te dni w Piekle >;DDD I odmienił się hmm nie do poznania ? >;)) Powiedzcie czy nie jesteśmy gościnni? "

Przecież nie możesz narzucać mu swoich poglądów, czy też zmuszać do wiary w Twojego i mojego Boga.

Moja propozycja to omijać takie prowokacyjne wpisy (zamiast podbijać je do góry — jak to robisz). Jezus z malej litery, piekło z wielkiej — przecież to cały Lothar. To, co napisał to jakiś niewinny pikuś, widziałem znaczniej gorsze i bardziej prowokacyjne wpisy w jego wykonaniu. Omijaj i tyle, pomyśl o czymś pozytywnym :)

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

sputnik
O tym samym pomyślałem :) Wojtek jest w porządku jak pisze na neutralne tematy np. o kuchni :) Jestem ateistą ale wiem jak łatwo skrzywdzić niewinne Owieczki ;)

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Więc szanuj Wojtka uczucia religijne i daj mu wierzyć w to, co chce, Ana:)
To forum nazywa się Hyde Park:) To do czegoś zobowiązuje:)

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

rozalka
Jezus jest przecież wielką literą:)

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

rozalka napisał/a
Jezus jest przecież wielką literą:)
Wiem, już po napisaniu komentarza przypomniałem sobie, że na tym forum jest takie dziwne wielkie "J" (roztargniony strasznie jestem). Nie chciałem edytować komentarza i się wycofywać ze swojego błędu. Czekałem grzecznie aż ktoś mnie poprawi i nie zawiodłem się, dzięki :)

PS. Czyli "wina" Lothara jest jeszcze mniejsza, zarzuty wycofane.

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

rozalka
Do usług, Szuwarku:) Możesz zawsze liczyć na korektę z mojej strony:)
Nie szukajmy winnych, szukajmy rozwiązań:) Taka zasada nr 8:)

Re: Marcin napisz regulamin forum!!!!

rozalka napisał/a
Do usług, Szuwarku:) Możesz zawsze liczyć na korektę z mojej strony:)
Nie szukajmy winnych, szukajmy rozwiązań:) Taka zasada nr 8:)
Ta zasada bardzo mi się podoba — szukajmy rozwiązań, a nie winnych :)