Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

da®®io
dlatego nie daj sobie zagracić tego  "gniazdka" niepotrzebnymi damskimi bibelotami:)
,-2

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

,-2

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

XXX napisał/a
dlatego nie daj sobie zagracić tego  "gniazdka" niepotrzebnymi damskimi bibelotami:)

Hej Darku, dlaczego się nie zalogujesz, śmiało :))
Może sam zaproponujesz jakiś akcent z Łodzi, nie daj się prosić,  chociaż jeden bibelocik :)

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

da®®io
Jolu, mam problem z zalogowaniem się tutaj:( ??? a to jest akcent Łódzki:) tzw. Studzienka Zakochanych na Placu Wolności
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/Plac_Wolności_w_Łodzi_-fontanna.jpg/800px-Plac_Wolności_w_Łodzi_-fontanna.jpg

[...]

Darku, ja loguje się z telefonu i laptopa, nie miałam żadnego problemu, nie czarujesz?:)

Dziękuję za fotki, swego czasu najeździłam się po kraju, byłam również w Łodzi 2 tygodnie, ale niestety nie znam centrum, na zwiedzanie czasu nie było.

Podsyłam Ci naszego Neptuna (Gdańsk fontanna) gości na Starówce od 1633 roku.

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

XXX napisał/a

Piotrowska kojarzy mi się z nazwy, chyba mieliśmy tam swój oddział, w takim razie znam to miejsce, ale słodziaka Puchatka nie widziałam, był już 5 lat temu?

Wg rankingu Polityka, najlepsze polskie kąpieliska akurat w Gdańsku :), pierwsza fotka Plaża Brzeźno,  druga Plaża Stogi, moją ulubioną jest ta druga, ale jeśli wybieramy się rowerem lub rolkami to molo (pierwsza fotka), na plaży mamy chwilę odpoczynku, kąpiel i z powrotem około 10 km miejscami pod górkę, na swoje osiedle:)

Re: Marcin, pamiętaj, że kobiety lubią po swojemu "znaczyć teren"

da®®io
bardzo ładny jest ten Gdańsk:) a i bliskość Bałtyku to duży atut, ale do prawdziwych gór daleko, oj daleko
123