Matylda
Pozdrawiam☺
Tylko tyle a może aż tyle😊

Re: Marcinku .

Matylda napisał/a
Pozdrawiam☺
Tylko tyle a może aż tyle😊
Również Matyldko Pozdrawiam (to aż tyle) — lubię, gdy ktoś do mnie mówi czasami Marcinku —  wtedy przypominają mi się czasy dzieciństwa, dzięki Matyldko ;p

Re: Marcinku .

Wspomnienie

Re: Marcinku .

Serenity napisał/a
Heh, a mnie mówił, że nie lubi!;))
Naprawdę? Bo to jest tak samo jak z kobietami. Gdy jesteśmy bardzo młodzi, to podobają się nam te dużo starsze, a im jesteśmy starsi, tym częściej oglądający się za młodszymi. Pewnie, gdy Ci mówiłem, że lubię, to byłem bardzo młody i pragnąłem czuć się doroślej, a im jestem starszy, tym bardziej tęsknie za czasami dzieciństwa ;p

PS. Uff, mam nadzieję, że wybrnąłem ;)
PS. Wy kobiety jesteście praktycznie zawsze młode i piękne (ciągle tylko minimalnie młodsze lub starsze), a my mężczyźni powoli, ale jednak dojrzewamy, starzejemy się ;p

Re: Marcinku .

Wspomnienie

Re: Marcinku .

Matylda
Mam kłopot -zdrobniale zwracam się tylko wówczas gdy ...lubię:p

Re: Marcinku .

Matylda napisał/a
Mam kłopot -zdrobniale zwracam się tylko wówczas gdy ...lubię:p
Matyldko nie wiem, czy zauważałaś, ale w weekend wystartowała nowa seria Fazowskiego (tym razem będzie podbijał stopem Afrykę), może być ciekawie :)

Re: Marcinku .

Matylda
Już obejrzałam filmik Fazowskiego. Michał Pater też wrzucił film z operacji tunguskiej.
Zapowiada się ciekawie☺
12