Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
Fajnie było ale się skończyło :( Wiem kiedy jestem niemile widzianym gościem więc zmykam na amen!
Będę tęsknił i myślał o Was jak najcieplej :) Życzę wszystkiego dobrego -bądźcie szczęśliwi Kochani :) Pa!
A! Muzyczka :) https://youtu.be/bhSB8EEnCAM

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Wspomnienie

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniku,  nigdzie nie odchodź, bo masz depresyjne myśli. Masz szanse, żeby wyszło na dobre.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
[...]

Hej Sputniku,

bardzo miło było Cię gościć na tym skromnym forum i zawsze byłeś tutaj mile widziany, dotyczy to również Wenus i w większości reszty użytkowników.

Nigdy tego nie pisałem (bo nie jestem zbyt wylewny), lecz zawsze podziwiałem, podziwiam z i lekką zazdrością spoglądam na Twój spokój, opanowanie i bezkonfliktowość. Rzadko ktoś tak jak Ty potrafi ugryźć się w język, gdy jest na przykład atakowany. Moim zdaniem powinieneś zostać Papieżem lub laureatem Pokojowej Nagrody Nobla. Jeśli nie zostałeś, to znaczy, że swiat się pomylił.

A drugą moją zagwostką jest sympatia Twoja i Wenus, mimo rożnych poglądów politycznych – brawo, jesteście ponad to.

Odnośnie forum, to przepraszam, że zostanie wyłączone (1 marca) zanim dobrze wszyscy się zdążyliście na nim zadomowić – ale planowałem to już od dawna, po prostu nie mam czasu na zabawę w forum, dlatego zostanie wyłączone.

Ze swojej strony polecam forum Sylwii: http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
Proszę mnie tu nie słodzić :)
Mam sporo problemów prywatnych ale mniejsza o to.
Owszem zerknę na Forum Sylwii a nawet zatańcujemy :)
Tymczasem dziękuję za fajowe chwile i do miłego!
https://youtu.be/3C6R2P_RfIU

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Mam Cię na radarze :) Do miłego!

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Znasz się na człowiekach :) Jestem w depresji totalnej!
1234