Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
Ten szyderczy śmiech to skąd?  :) Słownictwo moje czy styl?

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Proszę mnie tu nie słodzić :)
Mam sporo problemów prywatnych ale mniejsza o to.
Owszem zerknę na Forum Sylwii a nawet zatańcujemy :)
Tymczasem dziękuję za fajowe chwile i do miłego!
https://youtu.be/3C6R2P_RfIU
Sputnik, Ty sobie możesz prosić, ale to ja decyduję, kiedy i komu słodzę, więc nie podskakuj, tylko bierz te słodkości, bo rozdaję je raz na 25 lat.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniku," jeśli jesteś w dołku przestań kopać". To słowa prawdziwego wodza indiańskiego. No nie jest to łatwe, ale to działa.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Rozczochrana chcesz być na maxa? :) Zdania nie zmienię. Dziś spadam z tego Forum :( Serdeczności!

Uśmiecham się ale chyba szlaban ma ten na wszystko :) https://youtu.be/VPRuL9ACZeM

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Sputniku, ciekawie było z tobą czasami powalczyć.
Potrzebujesz przytulanki, a nie techno, które tutaj wstawiałeś.
1234